Finito

Santrauka:
Finito! Baigta visa abėcėlė!
Fanatiškas fotografas Ferdinandas Frostas Frankfurte fotografuoja figūringą fanaberišką farmacininkę Feliciją. Ferdinandas fotografijose fiksuoja Felicijos figūrą, farmacijos fakulteto fragmentus, fontanus, fabrikus, Franfurto funikulierių, filharmonijos fasado freską – fleitą futliare, fortepijoną.
Ferdinando fotoobjektas Felicija – fotogeniška. Fotografas – fainas frantas, fenomenaliai flirtuoja. Ferdinando fantazijose Felicija fantastiškiausių formų fėja Filipinų faunos (flamingų, fazanų), floros (fikusų, figmedžių, filodendrų, flioksų, fuksijų), fiordų fone. Fotosesijos fotonuotraukos – faneruotame fotoalbume.
Ferdinando – futbolo fanas. Ferdinando favoritas – futbole finišavęs futbolininkas Figu. Fotografo fotoparodas finansuoja Frankfurto futbolo federacijos finansinis fondas.
Felicija – finlandiško folkloro, fundamentaliosios filosofijos, fosilijų, fajansinių figūrėlių fanatikė.
Ferdinandui – falakrofobija. Felicijai – filofobija.
Frakuoto Ferdinando familiaraus flirto finalas – firminis figomis farširuotas fazanas folijoje Floridoje. Fotografo, farmacininkės fokstrotas fejerverkų fone – fiksuojamas filme flegmatiško filmuotojo Felikso. Felikso fizionomija – fu.
Fanfaros fantastiškiesiems Ferdinandui, Felicijai! Formuojasi Frostų familija.
Finito!
 
Filofobija – baimė įsimylėti
Falakrofobija – baimė nuplikti
Saulėlydis

2021-07-02 13:52:07

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): pavėjui

Sukurta: 2021-07-04 13:11:07

:) išmaniai. Žodynas platus.

Vartotojas (-a): nerasti

Sukurta: 2021-07-04 12:06:14

Baimė bijoti. Ir tokia yra. Baimė kvadratu.
Ffffff. Visos f. Sunku sukoncentruoti į veiksmą dėmesį...

Vartotojas (-a): Žiemgalos Bitė

Sukurta: 2021-07-03 08:35:57

Fainai fantazuoji. Figūrą formuosiu - fotkinsi, filmuosi? 

Vartotojas (-a): Ramunė Vakarė

Sukurta: 2021-07-02 21:27:33

Skaičiau šypsodamasi, bet sekiau ir siužetą, nes jis toks žavus. Sakysiu kaip jaunimas sako – fainas vaizdelis!

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2021-07-02 19:02:55

Šauniai padirbėta.