Dejà vu. Esė vienu sakiniu (39)

 

 

672.  Tolerancijos ribų plėtimas atlieka represinę funkciją paprotinių normų ir jų imperatyvaus statuso atžvilgiu.

671.  Tikėti Dievą ir lankyti bažnyčią gali būti ir skirtingų vertybinių sistemų dimensijos.

670.  Laisvas tik tas, kas laisvas nuo obligatio neteisėtų veiksmų pagrindais.

669.  Auka visada kalta. Dirbtinio kriminalizavimo praktikos patologijoje.

668.  Teisės suteikimas gali reikšti ir neteisę.

667.  Sekti ir saugoti: raskite dešimt skirtumų.

666.  Sveiko proto nustatymo kompetencija reikalauja sveiko proto kompetencijos.

665.  Tik kirpėjas mano, kad sunkiai sergantį svarbiausia gražiai apkirpti.

664.  Šiandieną retas gali būti tikras, kad galvoja savo galva.

663.  Kuo daugiau kitokio žaidimo taisyklių perimi, tuo labiau tampi kitokiu.

662.  Instrukcijos, sudiktuotos miegančiam, miegoti ir lieka.

661.  Kitokios krypties pastangos.

660.  Ir tramdomieji marškiniai evoliucionavo.

659.  Naujosios etikos vertybė - kentėk.

658.  Sielai sukurti reikalinga Siela.

657.  Kad ir kiek šokinėsi į viršų, skraidyti neišmoksi.

656.  Tylinčio neperrėksi.

655.  Jei gali tinkamai suformuluoti klausimą, atsakymą žinai pats.

654.   Kai po pergalės lieka tik išdeginta žemė, kyla klausimas apie nugalėtojo psichikos sveikatą.

653.  Tiesa glūdi kontekstuose.
Felicija Ivanauskienė

2021-04-11 14:52:45

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2021-04-14 16:15:31

Visos sentencijos taiklios.
Tačiau 667 prašosi, nors vieno atsakymo.  Sekant naudojamasi, norint žmogui blogo pvz.:įskųsti, nuskriausti. Saugant, ginama nuo blogio. 

Vartotojas (-a): poeta

Sukurta: 2021-04-11 23:21:04

Kai po pergalės lieka tik išdeginta žemė, kyla klausimas apie nugalėtojo psichikos sveikatą.

Sveikatos ten nerasta