Šarūno širdgėla

Šlapaberžėje švinta šeštadienis. Šimtamečio šermukšnio šakomis šokinėja šarkos, šaižiai švilpauja špokai. Šiauduose šnara šeškų šeimyna, šmuršteli šermuonėlis. Šalia šaltinio šviečia šalpusniai, šilagėlės. Šlaite – šaltalankiai, švelniosios šaltmėtės.
Šiltame šiltnamyje šaknijasi špinatai, šliuožia šlykštokas šliužas, šniūrais šakojasi šabalbonai. Šaligatviu, šiūruodamas šluota,  šlepsi šešiasdešimt šešerių šveplas šlavėjas Šalavėjus.
Šaltkalvis Šarūnas šypsodamasis šėrių šepečiu šukuoja šlubą šešiametį šnaucerių šuniuką Šmikį. Šmikis šiepiasi, šiaušiasi. Šarūnas švilpteli švilpuku, švelniai šūkteli – ša! Šeria šunelį šlapianke.
Šilu, švokšdami šnervėmis, šlumpsi šeši šeriuoti šernai. Šarūnas šaltakraujiškai šaudydavo šernus švininių šratų šautuvu. Šernienos šoninę, šonkaulius, šlaunis šmotais šaldydavo šaldiklyje. Šiuokart šernai šaiposi – še, Šarūnai, špygą!
Šiandien Šarūno šaldytuve šaltiena, šaukštas šiupininės, šaldytos šilauogės, šilbaravykiai, šparagai, šaltibarščiai, šašlykai, šniceliai, šutynė.
Šaškės, šachmatai – Šarūnui šventenybė.
Šiaip, Šarūno širdyje širdgėla, širdis šaukiasi šeimininkės: švęstų šventes, švelniai šnabždėtųsi šiene, šoktų šnarėdami šilkais, šildytųsi Šiauliuose šokoladu, šypsotųsi šliurptelėję šnypščiančio šampano, šifruotų šaradas, šturmuotų Šventosios švyturį, šventadieniais šventoriuje šnekintų šlapaberžiškius, šokinėtų šlaitais šalia šaltojo šaltinio, šelmiškai šypsotųsi, šėliotų, šratinuku štrichuotų šaržus.
Štai, šitokia šimtaprocentinė šauni šeima.
Saulėlydis

2021-02-13 23:53:22

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Žiemgalos Bitė

Sukurta: 2021-02-16 10:01:24

Na,nieko neprikiši - šauniai viskas surinkta. Kas kabinėjasi prie žodžių - tegu pabando. Aš be žodyno pagalbos nesurašau - kažkaip pritrūkstu žodžių. Prieš porą metų buvau labai tais "vienaraidžiukais" "užsidegusi.   Dabar ta mano "ugnis" nuslopo. 

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2021-02-15 12:01:32

Esmė ne kokybėje, o prasmėje. Įdomu, kad jau kelintą kartą apsigaunu, pradėjusi skaityti - ieškau ryšio.