Tapytojo Tado tikslai

Trečiadienis. Trisdešimt trejų trumpaplaukis telšietis tapytojas tautodailininkas Tadas tapo terasoje. Tadas talentingas. Tautodailininko tapyba tikroviška, turtinga, trykštanti. Tapytojo teptuko taikinys – tėviškės tolumos, taurios tautinės tradicijos. Tadas tirštai tepa, tikrina, taiso, tobulina. Tarpuose trukteli taurelę Torres‘o, trindamas taburetę tauškia telefonu, traškina Taffel traškučius, tylėdamas tyrinėja Telšių tolumas. Ties Tado terasa – trylika trešnių. Tarp trešnių – tulpynai. Toliau – triušidė, tvartas, tinklinė tvora, tankūs tamsialapiai topoliai, trinkelių takelis. Tolumoj telkšo tvenkinys, takažoles trypia telyčios. Tiek tos Tado teritorijos.

Tado talismanas –  tigras. Tapytojas tarpumentėje turi tvirto tigro tatuiruotę.

Tadas trokšta tuoktis, tačiau tam trūksta turto.

Taupusis Tado tėvas Teodoras – Tauragės teismo teisėjas. Turistaujant Turkijoje, Teodoro Touareg‘as tamsoje taranuoja tilto tvorą, teškiasi tarpeklin. Tragedija. Tėvo turtai testamentu teisėtai tenka Tadui. Taip Tadas tampa turtingu, turi teisę tuoktis. Tik ta Tado tikroji turbūt tolokai...

Tadas triukšmingu trinksinčiu traukiniu traukia Talinan. Traukiny tvanku, trenkia tepalo tvaikas. Talinas toli, turistai tinginiauja, tikrina terbas, traukiasi tabokines, trupininius tešlainius, termosus.
 
Tačiau Tadas tvirtai tiki tikslu. Telšių tautodailininkas tobulins tapybos talentą tarptautiniame Talino technikume. Tarkime, taipogi tebūnie ten terminas tuoktis.
Saulėlydis

2021-02-05 09:49:12

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2021-02-06 18:01:22

Įdomus darbas.

Vartotojas (-a): Žiemgalos Bitė

Sukurta: 2021-02-05 18:17:16

Tiksliai, teisingai, tikroviškai:...Tas Tadas turės turtingą talinietę - tikrai turės...
( aš taip pat mėgstu rašyti vienaraidžiukus - įdomu gi)