Laimos laimė

Laukinės liepos lapais, lipniais liepžiedžiais, lieknu liemeniu, lakštingalų lizdais lašėjo lietus. Lengvas liepos lietus lijo laukiantiems laimės, laukiantiems laiškų. Liūdintiems, linksmiems, laimingiems lijo...
Linguojančiame linų lauke, laikydama languotą lagaminą, lankstydama laikraščio lėktuvėlį, Laima laukė lakuotų lentų laivelio. Lietaus lašai lietė Laimos lūpas, Laima laižė lietų liežuviu. Laimos laikrodyje lenktyniavo laikas.
Lyriškas lietus liovėsi. Lelijose linksminosi laumžirgiai. Lysvėse, lenkiamos lietaus lašų likučio, linko levandos. Laukan lindo ligota lapė, lokys laižėsi letenas, laukymėje lekuodama linksmai lojo labradorė Lota, lakišiaus lapų lervas lesiojo liepsnelė. Lietaus laikotarpiu – laisvė laistytuvui.
Link Laimos, lūžtančiu lieptuku, laikydamasis lazdyno lazdos, lėtai lingavo lieknas, laibakojis, laisvamanis leitenantas. Laima lietė leitenantą, lyg lemtį. Leitenantas Liudvikas laikė lauknešėlį Laimai. Lauknešėlyje lauktuvės – liaudiška lininė lovatiesė, lietuviški lašiniai, liemenė, lūpdažiai, laiškai, linkėjimai, lėšos Laimos lentpjūvei Lentvaryje. Leitenantas Liudvikas – lipšnus laisvas lošėjas. Laimos likimo laiduotojas. Likimas – lyg loterija. Laimai laikas liautis liūdėti. Laikas lošti. Laikas laimėti.
Lažinuosi – Laimos laikysena liudija laimę. Laima laukiasi. Lietingą lapkritį lopšys liūliuos lėliuką.
Saulėlydis

2021-01-29 08:56:19

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2021-02-02 12:54:27

Vienos raidės dėka kiek daug pasakyta.