Uogų ūkio užkariavimas

Užklupus uraganui, užklydo Ukmergėn uodų užgeltas ukrainietis Uljanas. Užsilikusio ukrainietiško uždarbio užteko užsimokėti už ubagišką užkampį utėlėtame užmirštos urėdijos užpečkyje. Užuot ubagavęs, užklydėlis užsienietis užsinorėjo užsidirbti.

Už upės – ūkininko Ūdrio ūkis. Uolus ūkininkas užsiima uogininkyste – užteks užsiėmimo užsispyrusiam ukrainiečiui.
Užilsęs Ūdrys užkandžiauja uosių ūksmėje: užsitepa upėtakių užtepo, užsigeria užsilikusia užpernykšte ugniažolių užpiltine, užkanda uogienės, užvalgęs užsirūko, užsikosti, užriečia ūsus, užsnūsta užliūliuotas ulduko ulbėjimo.

Uždarbiautojas – ūkininko ūkvedis. Ukrainiečio Uljano uždavinys – užtikrinti užuovėją uogų ūkiui, uždangstyti užsimezgusius ūglius, užmindyti, užplakti uogas užgožiančias usnis, užarti užsikrėtusius uogienojus. Užbaigęs uogų ūkio užkariavimą, uždusęs Uljanas užsuka užeigon, užlenda užstalėn, užsinori užvalgyti. Ūdrio uošvienė Uršulė – užeigos undinė.

Uršulė užlopo ukrainiečio uniformos užpakalį, užtraukia užstrigusį užtrauktuką, užkloja užvalgiusį Uljaną užklotu, užlindusi už užuolaidų, užsimerkusi užsisvajoja... Ukrainietis – ūkininko uošvės užkariautojas. Uršulė – užklydėlio užnugaris. Ūmus ūkininkas Ūdrys užsirūstintų, užkurtų ugnį, užmuštų Uljaną, užuodęs uošvienės užmačias.

Užšalus upei, Uljanas, užtariamas Uršulės, užtikrintai ultimatumu užvaldo ūkininko Ūdrio uogų ūkį. Urgzdamas uja Ūdrį už Ukmergės.
 
Saulėlydis

2021-01-25 09:59:50

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2021-01-25 21:11:19

Įdomus rinkinukas įgavęs tam tikrą prasmę.