Žurnalisto Žydrūno ženatvė

Židiny žaižaruoja žarijos. Žinomas žurnalo “Žmonės” žurnalistas žydraakis žemaūgis žemaitis Žydrūnas žarsto žarijas žarstekliu.
Žmogelis žibėte žiba žurnalistinėmis žiniomis. Žinokit, žemaūgis – žeidžiantis žodis.  Žiebs žandikaulin. Žliumbsit, žliaugsit.
Žydrūnas žavisi žingeidžia žaliaake žiežmariške Živile. Žvelgia Živilėn žvaliu žvėrišku žvilgsniu, žnybteli žandan, žada Živilei žibančias žvaigždes.
Žydrūnas, Živilė žioplinėja Žaliakalnyje, žygiuoja Žeimenos žemupiu, žaidžia žodžiais, žybsi žvilgsniais, žemuogiauja, žvalgosi žalių žiogų, žaliadryžių žalčių, žiedmusių, žibuokliauja, žvejoja žiobrius, ženklais ženklina žilvičių žievę.  
Žydrūnas – žemėlapių žinovas, žymi žemynus. Živilė žavisi žinduoliais – žvengiančiais žirgais, žirafom, žiurkėm, žindančiais žiurkiukais, žiurkėnais, žebenkštim. Žemapelkėse žiūronais žvalgosi žąsų, žydrynėje – žuvėdrų, žvirblių, žiurlių.

Žliba žilaplaukė žiniuonė žolininkė Žaklina žiupsneliais žarsto žirnius, žiūri žvakėn, žagsėdama, žiovaudama, žegnodamasi žada Žydrūno – Živilės ženatvę.

Žvarbią žiemą Žagarės žirgyne Žydrūnas žieduoja Živilę žalvariniu žiedu. Žydrūnas – žavus žadėtasis židikiškių žemėtvarkininko žydelio žvairio Žako, žemakilmės žmonos žiežulos Žosefinos žentas. Žiū, Živilė – Žydrūno žaisliukas. Žiaurūs Žydrūno žabangai žioplai Živilei. Žlunga, žūva žadėtieji žmogiškieji žygdarbiai. Žvilgsniai žaibuoja. Žilstėlėjusį žilabarzdį žymaus žurnalo „Žmonės“ žurnalistą Žydrūną ženklina žmogžudystė žirklėmis.
Saulėlydis

2020-11-23 18:27:41

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2020-11-24 17:21:24

Geras rinkinys.