Palaipsniui pasaulis pasveiks

Pasakysiu paprastai – per pastarąjį pusmetį pavargau, pasimečiau peripetijose, painiuose posūkiuose, paslaptingos pasaulinės pandemijos pinklėse. Prisiklausiau pažadų, postringavimų, paaiškinimų, prisiskaičiau prieštaringų patarimų.

Pažiūrėkit patys – perrinktame parlamente, Prezidentūroje – pasiruošę pagelbėti, pataisyti padėtį pagyrūniški politikai. Paistalai. Paprastai, parlamentarų prioritetas – pilnos pačių piniginės. Pašonėje – pasipiktinę, priešiški, protestuojantys, pasidrabstantys purvais, paniurę piliečiai.

Pečiais perbėga pagaugai, piestu pasistoja plaukai, pagalvojus – pandemija pasiglemš pasaulį. Pagarba pasiaukojusiems, padedantiems, pamiršusiems poilsį profesionalams. Pasveriu porą pasirinkimų: „pasikliauti protu“  prieš „pasiduoti panikai“. Privalau patikėti – palaipsniui pandemija pasitrauks, pasaulis pasveiks, pasistūmės priekin. Pakanka pasisaugoti pačiai, pasaugoti pasilpusius pažįstamus, padrąsinti palūžusius, pasimelsti, pasidomėti patikimais psichologiniais patarimais.

Pailsėsiu... Priguliau pilkšvoj prietemoj po palinkusiom pušim. Pasnausiu, prašydama pavasario paskubėti, palauksiu parskrendančių pulkais paukščių, pasvajosiu pakol pūstels pietys, pražys purienos, pamiškėse pakvips pakalnutėmis, pievos pasipuoš pienėmis, pabals paupiai, padangę perskros perkūnas.

Penkiolika pasižadėjimų pasidėjau po pagalve: padėti, palaukti, paklausyti, pamatyti, pamilti, paaukoti, pakilti, pamiršti, paragauti, padaryti, parašyti, padovanoti, pamąstyti, paguosti, pabučiuoti...

Prabudusi pasveikinsiu pasveikusį, pasakiškai pražydusį pasaulį...
Saulėlydis

2020-11-05 12:41:09

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2020-11-06 18:45:17

Pati didžiausia problema - tai pandemijos metu pasinaudojimas situacija. Man primena A.Puškino frazę: "Puota maro metu".