Novelė

Santrauka:
Tekstas iš N raidės
Nijolė norėtų nusipirkti naują namą. Nuolat naršo nekilnojamos nuosavybės naujienas. Niekaip neranda nuostabaus, nediduko namuko, nuošaliau nuo naujamiesčio, netoli Nemuno. Nėra net nepabaigto! Neaptinka nei natūroje, nei nuotraukose. Nežinia, nerimas neleidžia numigti naktimis. Nejaugi noras neįgyvendinamas? Negi nelabasis neleidžia?
Nerūkanti, negerianti Nijolė netyčia nuklysta naktinklubin. Negalvodama neria nuotykin. Novatoriškas našlys Nedas nenuvilia Nijolės. Naktis nuogai nenuobodi.
Netrukus naiviai Nijolei nustatomas neplanuotas nėštumas. Nukentėjusiai niežti nagus nudėti niekšą Nedą. Negaili nešvankios, negatyvios necenzūros.
– Niekada netikėkite nepažįstamais! Nepasikliaukite nedorėliais! Neatsiduokite nevidonams!
Nabagas Nedas nervinasi, nepasiduoda, nepalieka Nijolės. Neša nesveikuojančiai nėščiajai neužmirštuoles, nasturtas, narcizus, naktižiedes. Nori nuraminti. Neatsisako naujagimio. Nedas narsus. Nenori nesantaikos, nešlovės. Nubaido Nijolės nepasitikėjimą.
Nesklandumai nutolsta. Nuosavas namas Nijolei, Nedui, nesantuokinei  netyčiukei naujagimei Nomedai nuperkamas Nevarėnuose. Naujakurė naujoji nevarėniškė Nijolė nebeįsivaizduoja nieko nuostabesnio. Nelemta naktis nemaž nepalieka nei nuoskaudų, nei nuosėdų.
 
Saulėlydis

2020-10-22 09:33:30

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2020-10-22 14:46:48

Viskas gerai, kas gerai baigiasi.

Vartotojas (-a): poeta

Sukurta: 2020-10-22 13:43:26

Kaip  yra sakoma - moteriškei nuskilo.