Pasaulio (su)kūrimo (meta)fizika

Po Didžiojo sprogimo Visatoje
susidarė tik 3 cheminiai elementai:
vandenilis, helis ir litis.
Daugiau nieko, net meilės, nebuvo.
 
Jau pranašų laikais iš vandenilio sutvertas Izraelis.
Panašiu laiku iš helio gimė ir Helada,
o gerokai vėliau, jau prie Palemono,
iš ličio, gintaro ir molio Lietuva atsirado.
 
Štai kokie (de)monai
sukūrė mano pasaulį,
kuris iki šių laikų atkakliai
kovoja dėl vietos po Saule.
Langas Indausas

2018-05-01 15:15:17

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): baltoji varnelė

Sukurta: 2018-05-03 18:24:53

Gražus tiksliuko mąstymas...

Vartotojas (-a): bitėžolė

Sukurta: 2018-05-03 13:56:30

Įdomiai ir labai vykusiai pasakyta.

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2018-05-03 08:52:04

Yra istorinis klodas (tai būtų panašu į faktus), bet išties yra metafizikos. Įskaitant kūrybinę.
Yra žaismės, iracionalumo. Kiek ir ko turinyje be jo, galima ryškintis (iš)protaujant (įvykiai suprantami nesunkiai); galima neprotaujant, bet pajaučiant cinkelį.
 
Gerai koreliuoja elementų pavadinimai, savybės ir tai, kas iš to sutverta.
Dedukcijos metodu išvaikant metafiziką, galima pasekti jungtis ir virsmus: viens elementas labai paplitęs (pranašų žemė, gal ir populiacija), kitas ir fonetiškai grakštus (helis, Helada), yra plastiško, gerai tinkančio lipdymui, pramaišiui su rišančiomis medžiagomis. Šis tvarinys tinka maigymui ir išbandymams...
 
O kartu gi tai yra vienas (besimaišantis) pasaulis po Saule.
Gražūs monai dar dėl to, kad atsirado ir meilė. Tam ličio, gintaro ir molio grumsteliui Visatos begalybėje...
 
O bene tas pasaulis – tai asmeninė visata? Kupina mitų, chemijos, demonų...

(Ai, kam... Bandžiau kažką iš savo perihelio, bet nereikėjo... Metafizikos aiškinti nereikia, kaip ir poezijos. Užsiimant branduoline (bendrąja) fizika, išnyra tik kažkas panašaus į plokščią pasaulį ant banginių, kurie leidžia dvideginio burbulus.).
 

Vartotojas (-a): poeta

Sukurta: 2018-05-02 22:27:22

Gražiai čia sudėliojot

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2018-05-02 10:52:24

Originalus eilių pateikimas.
Toks jau tas gyvenimas - kova be pabaigos.