Nesužinos niekas tiesos


Yra daina su tokiais žodžiais joje: ,,Nesužinos niekas tiesos“. Per ,,Lietaus“ radiją dažnai transliuodavo. Manau, kad tai yra apie manęs kėgėbistinį baudimą, kuris vyksta jau begalę metų. Arba kažką kita reiškia. Bet, įtariu, šie žodžiai turi sąsajų su manęs persekiojimu. Dainų tekstų autoriai turėtų daug ką paaiškinti. Pavyzdžiui, ką konkrečiai reiškia jų dainų žodžiai, sakiniai ir potekstė. ,,Visos dainos apie tave“ pasakyta ne vienoje dainoje. Tai pasakyta man. Dabar KGB nusikaltėliai verčia mane ,,Lietaus“ radijo darbe nesiklausyti (šios stoties klausausi būdamas darbe). Verčia klausytis valstybinio radijo arba kitų stočių. Kaip verčia? Ogi šitaip: kai klausausi ,,Lietaus“, įjungia (bangų sriautu) šnypštimą radijuje, t. y. transliuoja ir šnypščiantį foną, ir visaip tą šnypštimą kaitalioja, todėl klausytis beveik neįmanoma, nes švarios muzikos nebelieka. Trukdo maždaug taip, kaip sovietų laikais trukdydavo klausytis ,,Amerikos balso“. Plačiai KGB srutos veikia prieš mane. Tačiau srutomis juos vadinu labiausiai dėl to, kad kankina mane patį visokiais bangų sriauto kankinimais, kad nespėju kankinimų nė užrašinėti. Galima sakyti, vien dėl to jie srutos. Štai dabar įjungė varstančius trumpučius aštrius skausmus nugaros apačioje. Šiuos skausmelius ir praeitą naktį įjunginėjo. Jais pakankindavo ir ankstesniais mėnesiais bei metais.
 
KGB gaujelė, kurie mano galvos funkcionavimą seka, žino net kokį voką į rankas aš paimu: didelį ar mažą. Kadangi nemažai laiškų siuntinėju, tai vienąkart (2014 metais) man pasiimant iš spintelės voką, ant kurio tuoj adresą užrašysiu, man pasakė iš savo buveinės: ,,Paėmei didelį voką“ (pasakė eteriu, naudodami savo nusikalstamą nematomo kalbėjimo aparatūrą).
 
Vilniuje, 2014 m.
Jonas Baranauskas

2017-06-09 22:38:43

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Komentarų nėra...