Kankinimų spektras. Ir dar kalbėjimo mašiną prisiminiau

Santrauka:
Faktografija
Tų nusikaltėlių nusikalstama, naikinamoji aparatūra tokia sudėtinga, tokių beribių kankinimo galimybių, tiek gali daryti visokių poveikių psichikai, o netgi ir judesiams, kad kaskart patiriu, pajuntu vis ką nors nauja ir nauja: daugiausia – tai vis kitokį kankinimo, kančios skonį ar poskonį, vis kitokį jausmą ar pojausmį, kurį jaučiu, kai kankinimą įjungia, kai kankina. Aš jau gal prieš penkiolika metų tuo stebėjausi ir sakydavau mintyse: „Koks platus kankinimų spektras!“. Gaujelės senbuviai, o jų vadeivos, kuriems gaujelė raportuoja, tai tikrai, šį mano stebėjimąsi atsimena, nes jį mintyse, žinia, sau pačiam, sakydavau neretai, o mano mintis jie girdi visas. Kad visą galvojimą girdi, įsitikinau tada, kai mano mintis, viską ką aš galvoju, mąstau, jie pertransliuodavo man atgal: tą darydavo automatinė kalbėjimo mašina, nuolatos įjungta; kiekvieną mano galvoje atsiradusį žodį ar frazę išgirsdavau tą pačia akimirką, kai tas žodis mintyse atsirasdavo. Apie tai esu jau rašęs. Tiesa, vis dėlto kai kurių pačių tyliausių minčių, regis, jų nei kalbėjimo mašina nenugirsdavo. Tą kalbėjimo mašiną įjungtą, kuri atkartodavo mano mintis, įjungtą laikė ištisus dešimt metų! Tai toks nusikaltimas! Ir toks. Kai kalbėjimo mašina būdavo įjungta be dirbtinės kančios, be kūną kankinančiojo priedo, o vien tik mintis atkartodavo, tai aš kartais tą atkartojimą net užmiršdavau, nors ausyse žodžiai skambėjo nuolat, be paliovos. Bet, būdavo, tą mašina įjungia ir tokiu režimu, tokiu garsumu, kad nors pasiusk – kiekvienas žodis būdavo kaip rykšte kirtis per smegenis, tankumu tokiu, kaip tiksi mechaninis žadintuvas. Tokiomis valandėlėmis ir valandomis būdavo neatlaikomai sunku. Bet ilgai tokiu žiauriu plakimu nemušdavo, ir, matyt, priklausydavo tai nuo egzekutoriaus, kuris tą naktį gaujelės buveinėje „dirbdavo“. Smarkiausiai žodžiais plakdavo naktimis.
 
2017 metais tatai vėl prisiminiau ir užrašiau
 
P.S.*Labai svarbu. Dirbtinį nemalonų, diskomfortišką jautimą akyje, ir aplink akį, nusikaltėliai bangomis man įjunginėja jau taip seniai, ir taip dažnai, kad ant akies voko pradėjo augti kažkoks augliukas!!! 2017.IV.28
Jonas Baranauskas

2017-04-28 19:05:20

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Komentarų nėra...