Vėl „Toks darbas“

Tai niekšai! Savo nusikalstamą veikimą vadina terminu ,,toks darbas“. Kankina mane nuotoliniu būdu, visaip ėda ir psichiką – su kalbėjimo mašina, o retkarčiais ir savo nuosavu snukiu, vargina visokiu ūžesiu triukšmu (turinčiu kankinantį priedą), ir dar daug kuo, ir visa tai pasityčiodami jie drįsta pavadinti ,,Toks [mūsų] darbas“. Kelis kartus šitaip jie man ,,prisistatė“, atsakinėdami į mano klausimus ir priekaištus, kad jie mane kankina ėda nekaltą. ,,Toks darbas“, – pasakė. Tam niekšeliui vien tik juokas, kad kažkas kitas, nepažįstamas, kenčia nuo kankinimų, ateinančių iš jo buveinės, kurioje jis smirdi ir tuos kankinimus valdo arba prižiūri. Kankinimai niekad nenutrūkdavo, tik keisdavosi ir sunkėdavo arba silpnėdavo. Nė elektra KGB srutų buveinėje nė karto nepradingo, jeigu šitaip. Bet gal pernelyg primityvią išvadą padariau apie elektrą.
 
 
,,Virtai!“
 
Atostogauju kasmet tik kaime, savo tėviškėje. Liūdnos tai vasaros, nes mano galvą KGB pasiekia ir čia, Šlavantų parapijoje, kuri yra per pusantro šimto kilometrų nuo Vilniaus. Štai dabar praeities vasarėlė, kai mane ėda du seniai, kurių vienas – neblogai žinomas dramaturgas. Neturėdamas ką veikti, o labiausiai todėl kad veikti neleidžia, aš vaikštau po kiemą pirmyn atgal, prašydamas kad jie nelotų, kad žodžių galvoje nekartotų, kad kankinimais nekankintų. Žolė kieme nudalgiuota, po kojomis nesipina. Žalias ir švarus patalas veja, tad nutariu čia pat ir atsigulti – krentu ant žolės kur stoviu. Nukritau po ilgo ėjimo. ,,Virtai!“ – tuokart pasakė man dramaturgas. Gal šią aplinkybę jie pasakė ir savo vadeivoms, nes pastebėdavau, kad nuolatos kažkam raportuoja apie mane.
Kai stengdavausi įminti kiek jų gaujelėje ir KGB bunkeryje yra, tai rašytojas pasišaipydamas kelis sykius informavo: ,,Mes dvi“. Tada bunkeryje ,,dirbo“ du seniai – rašytojas dramaturgas ir kitas, senesnis. Buvo aišku iš jų balsų. 2013 m. birželis
 
 
,,Keturi tualetai“
 
Kad atsispindi KGB organams visas mano egzistavimas įrodo ir šis faktas. Jie (dramaturgas Juozas Glinskis) man pasakė, kad savo dienos eigoje aplankau net keturis tualetus. Ir iš tikrųjų – darbe Lietuvių kalbos institute lankausi trijuose tualetuose ir, žinoma, vienas tualetas yra namie, kuriame taip pat užeinu. Visi jie savo interjeru skiriasi, tai, matyt, pagal tai juos suskaičiavo, nes ką mano akys mato, kažkiek pamato ir jie. Be to, labai tiksliai mano judėjimą kontroliuoja ir visą laiką žino kur aš einu.
Jonas Baranauskas

2017-01-29 00:25:10

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Komentarų nėra...