Šiuos manęs kankinimų aprašymus siuntinėjau Lietuvos kriminalinės policijos biurui. Pateikiau ir Policijos departamentui prie Vidaus reikalų ministerijos, ir Generalinei Prokuratūrai, Valstybės saugumo departamentui. Pateikiu ir Jums, prašydamas nusikaltimą nutraukti –
Lietuvos Respublikos Vidaus reikalų ministerijai
Ministrui Dailiui Alfonsui Barakauskui
Lietuvos kriminalinės policijos biurui
Policijos departamentui prie Vidaus reikalų ministerijos
Lietuvos Respublikos Generalinei Prokuratūrai
Lietuvos Respublikos Valstybės saugumo departamentui
Prie savo Prašymo nutraukti nusikaltimą norėčiau pridėti dar ir šį kiekvienos dienos kankinimų nuotoliniu būdu aprašymą, prašydamas, kad mane apgintumėte, kad atimtumėte aparatūrą, su kuria seka ir kankina:
2013 metų rugpjūčio 14 dienos naktį beveik neleido pamiegoti – nuotoliniu būdu man buvo įjungtas nemiegojimo režimas. Negana to, buvo įjungta dar ir sunki kankinimo būsena, kuri truko, laikė ją įjungtą iki (14-tos dienos) vidudienio. Tai buvo būsena, kurią kentėti labai sunku. Vakarop grįždamas iš miesto sutikau pažįstamą literatą ir jį užkalbinau. Su juo vos mums atsiskyrus, iškart vėl įjungė tokią pačią kankinančią būseną. Nežinau, kodėl gaujelei (greičiausiai kuriam nors vienam gaujelės dalyviui) nepatiko, kad su tuo literatu šnektelėjau. Apie 18-tą valandą nuolatinę sunkiąją kankinimo būseną išjungė ir vėliau ją įjunginėjo protarpiais. Vakare buvo įjungę poveikį karščiu, taip pat buvo įjungę kvėpavimo apsunkinimą, (kurį, kaip ir poveikį karščiu, įjunginėja beveik kasdien).
Taigi, trumpai sakant, rugpjūčio 14-tą dieną sunkia kankinančia būsena kankino, neleidę prieš tai naktį miegoti. Mano miegojimą reguliuoja bangomis (nuotoliniu būdu), jomis ir užmigdo, ir nubudina. Tikrai šis ,,stebuklas“ vyksta mano gyvenime. Miegojimo reguliavimas, suprantama, irgi nusikalstama veika.
Rugpjūčio 15 dienos vidurnaktį bangomis mane nubudino. Nubudinę įjungė, nemãžai laiko atkarpai, kvėpavimo apsunkinimą. Įjungė taip pat ir kojų skaudėjimą, tik jau lengvesnį negu ikšiol įjungdavo, o įjungia kas vakaras, naktimis – kai kada. Poreikį šlapintis arba tuštintis įjunginėja taip pat ir naktimis. Šiuo nakties laikotarpiu, kuriuo laikė mane nemiegantį, jaunas vyras man pasakė: ,,Būk namie“. (Žinoma, nepaklusau.). Matyt, tai reiškė, kad sekančią dieną, kuri laisva, būčiau namie ir niekur neičiau, nes iš vakaro suplanavau važiuoti pas vieną savo pažįstamąjį. Netrukus prabilo ir senis, kuris mane naikino kankino ėdė nepaprastai daug metų. Jis, aiškiai, pasakė ,,Lik sveikas“. Pamaniau, kad gal jau pasišalina iš KGB buveinės, o gal ir iš gaujelės. Sprendžiant iš balso skambėjimo, jis tai pasakė tiesiogiai. Ir iš anksto įrašytą jo balsą naudoja, svaido žodžius jo balsu į mane.
Kai nubudino ryte, kankinimo būseną dienai netrukus įjungė kaip ir kiekvieną rytą įjungia, tik, ačiū Dievui (nežinau kam už tai dėkoti, gal ir Jums, gerbiamoji Tyrėja), įjungė daug lengvesnę. Tačiau ją vis tiek kentėti labai sunku. Vėliau ją pasunkino. Labiausiai tuo gaujelė man ir kenkia – kad laiko man įjungtą kankinimo būseną, dažniausiai ištisomis dienomis. Jei kankinimo būsenos manyje ir nelaikytų įjungtos, vis tiek man būtų pakankamai sunku. Apginkite mane. Kvėpavimo režimą įjungė, kaip dažniausiai ir kas rytas įjungia, – apsunkintąjį. Kai toks apsunkinimas įjungtas, kvėpavimas būna gilus, sunkus ir varginantis. Kai būnu tarp žmonių, kvėpavimo apsunkinimo netaiko, įjungto jo nebelaiko. Įjunginėjo ir poveikį karščiu, kai kūne ir ypač krūtinės srityje jaučiasi karštis. Po įjungimo jis atplūsta labai staigiai ir staigiai pranyksta, kai jį išjungia. Mano išorėje kankinimai neatsispindi.
Tokios buvo šios dvi paros.
Dovanokit, bet juos reikia sutriuškinti kuo greičiau, kuo greičiau iš jų reikia atimti jų aparatūrą, su kuria jie visa tai atlieka, kankina mane.
Išsiunčiau elektroniniu paštu Lietuvos kriminalinės policijos biurui 2013.08.16.
Rugpjūčio 16 dieną, ryte bangomis mane nubudinę gaujelės nusikaltėliai vėl įjungė sunkiąją kankinimo būseną bei kvėpavimo apsunkinimą ir laikė visa tai įjungę net iki vidudienio. Jiems negana mano kentėjimo kad kvėpavimo apsunkinimas yra įjungtas, tai dar ir kankinančią būseną laikė įjungtą. Visus kankinimus, kuriuos aprašau tekste ,,Kas čia parašyta yra tiesa“ jie keisdavo, o kankinimo kankinančia būsena beveik niekad neatsisakydavo, šį kankinimą naudoja ilgiausiai iš visų man taikytų kankinimų, poveikių bangomis (poveikių nuotoliniu būdu). Matyt, todėl, kad iš visų kankinimo formų, kankinimas kankinančia būsena yra sunkiausias (neskaitant kankinimo ,,elektra“).
Vakarop kankinančią būseną vėl įjungė, bet – vėl ačiū – trumpam, įjunginėjo ją tik protarpiais. Kvėpavimo apsunkinimo neįjungė. Taikė poveikį karščiu.
Rugpjūčio 17 diena. Nubudino bangomis anksti. Atmintyje buvo išlikęs sapnas, kurį, dirbtinį, praėjusią naktį man į galvą transliavo. Nubudinę pradėjo svaidyti žodžius į galvą. Kai pradėjau galvoti kaip tiksliau užrašysiu: ,,žodžius
laido į galvą“, ar ,,žodžius
,,svaido“, tai tuo metu iš buveinės pasakė, kad tiksliau yra sakyti žodžius ,,
laido“. Kankinimą, kankinimo būseną, įjungė sunkiąją. Tai ir yra blogiausia, apginkite mane. Tik įjungė ją vėliau, negu įjungė po nubudinimo praeitą rytą, bet vis tiek įjungė. O, atrodytų, negi gaila, kad žmogus gerai jausis. Kankinimo būseną kelias valandas laikė nuolatos įjungtą, o vėliau ją palengvino ir laikė ją įjungtą didesniąją dienos dalį. Palengvinimas, deja, buvo nedidelis. O vakare įjungė dar ir galvos skaudėjimą. Galvos skausmas atsirado labai staigiai ir buvo ne tolygus, o kintantis šuorais, kas patvirtina aiškų dalyką: skausmas buvo sukeliamas ir palaikomas poveikiu iš išorės. Sutemus įjungė poveikį karščiu – tokiam ilgam laikui, kaip niekad ikišiol. Naktį – didesniąją jos dalį – laikė įjungtą kojų skausmą. Todėl, atsikėlęs iš lovos, vaikščiojau po kambarį, nes vaikščiojant skausmas būna mažesnis, negu gulint.
Rugpjūčio 18 dieną buvo įjungę kalbėjimo mašiną, kuri transliuoja į galvą žodžius, nuolatinį kalbėjimą. Bet daug labiau kentėjau nuo to, kad vakare įjungė kojų skaudėjimą, netrumpam laikui.
Ne visus nuotolinius poveikius, kuriais mane vargina, čia išvardiju.
Išsiunčiau elektroniniu paštu Lietuvos kriminalinės policijos biurui 2013.08.19.
Rugpjūčio 19 dieną irgi įjungė kankinančią būseną, įjungė ryte. Ją (kankinimą nuotoliniu būdu) nusikaltėliai įjungtą laikė kelias valandas, kol pagaliau šią kankinančią būseną palengvino, porai valandų ją išjungė visiškai, o vėliau pradėjo įjunginėti tik protarpiais. Buvo įjungę ir kalbėjimo (žodžių kartojimo) mašiną, su kuria mane plaka žodžiais. Kai grįžau iš miesto į namus, kalbėjimo mašiną iškart išjungė. Kaip jau esu rašęs savo tekste ,,Kas čia parašyta yra tiesa“, kalbėjimo mašiną, be retų pertraukėlių, įjungę laikė net dešimt metų! Tikrai. Ją laikydavo įjungtą per visą mano nemiegojimo laiką. Kaitaliodavo tik žodžių garsumą ir pačius žodžius, o šio triukšmo transliavimas man į galvą nenutrūkdavo nė naktimis.
Buvo įjungę, tik ne visai dienai, ir kvėpavimo apsunkinimą, kurį minėtame tekste vadinu dusimu. Migdė šios dienos vakare mane ne iškart visai nakčiai, o šitaip: bangomis užmigdo ir iškart pažadina, užmigdo ir iškart pažadina.
Šią dieną, atrodo, kankino nuotoliniu būdu ir mano žmoną Janiną – darbe jai neįprastai smarkiai skaudėjo koją. O rugpj. 17-tos dienos naktį ji beveik nemiegojo. Manau, kad jai buvo (nuotoliniu būdu) įjungtas nemiegojimo režimas.
Rugpjūčio 20 dieną nuo pat ryto pradėjo įjunginėti poveikį karščiu. Atmintyje buvo išlikęs dirbtinis sapnas, kurį praeitą naktį man transliavo. Įjungė kvėpavimo apsunkinimą. Bet užvis blogiausia, kad geros savijautos nedavė. Davė, deja, blogą: įjungė kankinimą kankinančiaja būsena, nuo pat ryto. Liovėsi kankinti tik gerokai popiet, išjungė iškart, kai tik grįžau į namus. Kankinimai kankinančia būsena savo ,,skoniu“ dažnai skiriasi, bet beveik nesiskiria savo sunkumu. Jie visi man labai sunkūs, juos kentėti labai sunku.
Buvo įjungę ir plakimą žodžiais. Šią dieną daug vargino karščiu. Kai atsiguliau nakčiai, pradėjo įjunginėti (nuotoliniu būdu) skausmingus dilgčiojimus nugaros srityje.
Išsiunčiau elektroniniu paštu Lietuvos kriminalinės policijos biurui 2013.08.21.
Rugpjūčio 21 diena. Naktį, maždaug vidurnaktį, nuotoliniu būdu mane nubudino, jaunas vyras pasakė kelis žodžius ir miegojimo režimą perkeitė į miegojimą pusmiegiu. Anksti ryte man įjungė kvėpavimo apsunkinimą. Įjungė ir kankinančią būseną. Ją palengvino, ačiū Dievui, anksčiau negu kitomis dienomis, dar kiek vėliau išjungė ją visiškai ir ėmė įjunginėti tik protarpiais. Taikė poveikį ir karščiu. Buvo įjungę ir plakimą žodžiais. Į pavakarę nuotoliniu būdu man įjungė spengimą galvoje. Deja, ir kankinančią būseną vėl įjungė (iškart po to, kai pavakarieniavau). Kankino ir vėlai vakare – kai atsiguliau nakčiai. Taigi muša ir gulintį.
Rugpjūčio 22 dienos naktį mano miegojimo režimą laikė įjungtą negilųjį, neramų, kokį man taiko jau labai daug metų beveik kasnakt. Tai pusmiegis, o ne miegas. Esant tokiam miego režimui per naktį vartausi, ir ryte lova būna sujaukta. O kai per naktį būna įjungtas gilaus miego režimas, tai ryte lovą randu tokią, kokią vakare pasiklojau. Bet tokių normalaus miego naktų duoda labai retai. Ryte taikė poveikį karščiu. Įjungė kvėpavimo apsunkinimą, bet greit jį išjungė. Kiek vėliau įjungė ir nuolatinę kankinančią būseną. Apie pietus, ačiū Dievui, ją palengvino, bet, deja neilgam. Paskui vėl ją įjungė ir laikė įjungtą, su menkais palengvinimo protarpiais, iki labai vėlaus vakaro, iki užmigimo. Kai atsiguliau nakčiai, kankinimą taikė ir šitokį: trumpam bangomis užmigdo ir staigiai pažadina bangų smūgiu, nuo kurio kankinančio, nemalonaus jausmo krūtinėje net sudejuoju. Jau labai seniai man taiko ir šį kankinimo metodą.
Išsiunčiau elektroniniu paštu Lietuvos kriminalinės policijos biurui 2013.08.23.
Rugpjūčio 23 dienos naktį pamiegoti man davė mažai, nes labai vėlai (nuotoliniu būdu) užmigdė. Ryte kankinimą kankinančia būseną įjungė (kokią kentėti sunku). Kankino ja mane iki pietų, tada ją išjungė visiškai, bet, deja, neilgam. Vos tik patraukiau po darbo eiti į miestą, ją įjungė vėl (ačiū Dievui, lengvesnę). Darbe man būnant laikė įjungtą plakimą žodžiais. Darbe man būnant beveik visada plakimą žodžiais laiko įjungtą. Pasiguosčiau nebent tik tuo, kad plakimas ne toks garsus, kokiu vargindavo iki 2011 metų rugpjūčio mėnesio. Vėlai vakare nuotoliniu būdu man įjungė kojų skaudėjimą. Šiam kasvakariniam, labai daug metų trunkančiam, kankinimui buvo davę keliolikos dienų atvangą, bet štai įjungė ir vėl.
Rugpjūčio 24 dieną bangomis nubudino anksti, nors nedarbo diena. Įjungė kvėpavimo apsunkinimą. Kol dar gulėjau lovoje, vyras pasakė iš KGB buveinės: ,,Deja, grąžino“, ,,Mėginai“. Tai, be abejo, buvo žodžiai apie tai, kad Kriminalinės policijos biuras mano Prašymą nutraukti nusikaltimą man grąžino.
Įjungė ir kankinimą kankinančia būseną, įjungė sunkiąją. Tik įjungė ją vėliau, negu ankstesnėmis dienomis. Dar įjungė ir kankinantį mieguistumą. Tai tokios KGB gaujelės galimybės kankinti, jų turi labai daug. Neklystu ir neperdedu šitai rašydamas. Kankinančią būseną palengvino tik antroje dienos pusėje, dar po kiek laiko ją visiškai išjungė, paskui įjunginėjo protarpiais ir suintensyvino kvėpavimo apsunkinimą. Jį ne nuolatos man taiko, nors ir kasdien. Maždaug valandai buvo įjungę plakimą žodžiais.
Iš 16-to buto, kuris yra iškart virš manojo buto, pareigingai (jau maždaug 20 metų) nuleidinėja vandenį man įėjus į tualetą. Šis butas turi ryšį su tais, kurie seka mano mintis ir kankina nuotoliniu būdu. Gal per šio 16-to buto gyventojus būtų galima sužinoti kaip aptikti tuos, kurie mano mintis seka ir kankina mane, nes jis turi su jais ryšį.
Ypač daug šansų aptikti gaujelės buveinę yra per rašytoją dramaturgą <...>. Jis gaujelės buveinėje daug laiko yra praleidęs, jo balsu žodžius į mane laido ir iki šiolei.
Rugpjūčio 25 dieną nubudino bangomis anksčiau negu praeitą dieną. Vėliau negu praeitą kartą įjungė man kankinimą kankinančia būsena ir laikė ją įjungtą beveik per visą dieną. Tik, ačiū Dievui, ji nebuvo sunkioji būsena. Daug vargino spengimo transliavimu man į galvą. Kuriam laikui buvo įjungę ir kvėpavimo apsunkinimą.
Kankinančias būsenas kentėti labai sunku, apginkite mane.
Išsiunčiau elektroniniu paštu Lietuvos kriminalinės policijos biurui 2013.08.26.
Rugpjūčio 26 dieną KGB gaujelė (nuotoliniu būdu) nubudino mane vidurnaktį. Nuo tada, vos kelioms minutėms praėjus, įjungė ir kankinimą kankinančia būsena. Bet įvyko ir permaina – kankinančią būseną įjungė ne kaip ankstesnės būsenos, o kitokią. Tačiau džiaugsmo iš to man buvo nedaug – ją kentėti vis tiek buvo labai sunku. Įjungtą taip pat ir kvėpavimo apsunkinimą pastarąjį greit palengvino, o kankinančios būsenos, deja, nelengvino. Netrukus įjungė ir spengimo transliavimą man į galvą, sakydami: ,,Dar vienas malonumas“. Vargino šią dieną ir karščiu, jį tai įjungdami, tai išjungdami. Darbe, kai pradėjau dirbti, įjungė plakimą žodžiais ir neišjungė plakimo tol, kol negrįžau į namus. Kankinančią būseną palengvino tik 14 valandą, o dar labiau palengvino tik vakare. Labai sunku buvo iškentėti šią dieną.
Pasunkino kankinimo būseną tuo metu, kai Jūsų Kriminalinės policijos Biurui elektroniniu paštu siunčiau Prašymą nutraukti nusikaltimą ir šį aprašymą.
Gatvėje, kuria eina mažai žmonių, sutikau neatsitiktinai einantį savanorį daktarą <...>. Jis nemažai yra buvojęs buveinėje, iš kurios mane kankina ir mintis seka, todėl galėtų padėti taisėsaugai tą buveinę aptikti.
Rugpjūčio 27 dieną, ryte, jaunas vyras iš KGB buveinės man pasakė, kad nešnekėčiau su savo žmona. (Tuo momentu kaip tik apie ją aš ir mąsčiau, apgalvojau, ką aš vakar su ja kalbėjau.). Netrukus mergina iš ten pat tarė: ,,Jonai, sėdėsi kalėjime“. Kankinimo būseną įjungė (ačiū Dievui, vėliau, negu kitomis dienomis, ir nesunkią). Bet, deja, jau pradeda įjunginėti ir kankinimą šalčiu bei (ir vėl) dirbtinį slogavimą, nors oras dar šiltas. Šalčiu kankino ir praeitą žiemą bei ankstesniais laikais. Bijau apie tai ir pagalvoti. Čia pasakysiu kokie jie niekšai: pavyzdžiui, jeigu šalta, tai jie dar ir šalčiu kankina, jeigu koją skauda, tai kankinimą skausmu įjungia būtent kojoje, jeigu gulti nueinu vėlai, tai anksčiau ir nubudina, ir pan. Taigi prideda prie to, ką ir taip skauda. Deja, ir tai tiesa.
Palengvino kankinimą kankinančia būsena tik po 15 valandos, vėliau išjungė visiškai ir įjunginėjo tik protarpiais (pavyzdžiui, tada, kai pradėjau kalbėtis su žmona). Nepamanykite, kad tai pasakos. Rašau (ir rašysiu) tik šimto procentų tiesą. Gal galėtumėte kaip nors gauti ir iš kitur viso to patvirtinimų, ką aš savo tekstuose aprašau, patvirtinimą, kad seka mano mintis, judėjimą ir kankina nuotoliniu būdu.
Pasunkino kankinimą tuo metu, kai šį aprašymą kompiuteriu rašiau, bei tada, kai atvykau į darbą.
Išsiunčiau elektroniniu paštu Lietuvos kriminalinės policijos biurui 2013.08.28
Rugpjūčio 28 diena. Nubudino mane bangomis trečią valandą nakties. Tuoj pat įjungė kvėpavimo apsunkinimą, kuris buvo intensyvesnis, negu ankstesnėmis dienomis – net dusinantis. Deja, kas baisiausia, įjungė kankinimą ir kankinančia būsena. Kai auštant atsikėliau iš lovos – būseną pasunkino, įjungė sunkesniąją. Kvėpavimo apsunkinimą išjungė tik po kelių varginimo valandų, išjungė visiškai. Labai sunkia kankinančia būsena pradėjo kankinti kai atėjau į darbą. Palengvino kankinančią būseną tik po 16 valandos. Bet visiškai jos, deja, neišjungė ir po tokio ilgalaikio kankinimo. Negana to, 19 valandą vėl įjungė kankinimą labai sunkia kankinančia būsena. Kojų skaudėjimą šįkart įjungė nebūdingu laiku – tiksliai tuo laiku, kai įsijungiau televizorių. Taigi jie labai tiksliai žino mano egzistavimą. Kojų skaudėjimą visą laiką (labai daug metų) įjungdavo paprastai tada, kai, lovą pasiklojęs, atsiguldavau nakčiai. Tokios permainos, kad įjungė kitu laiku, mano kančių, žinoma, nė kiek nepalengvina.
Pasunkino kankinimą kankinančia būsena ir tada, kai spausdintuvu išsiprintavau kelis egzempliorius savo teksto ,,Kas čia parašyta yra tiesa“, kurį visur platinu, tuo tikėdamasis laimėti mano minčių nesekimą, ir, svarbiausia, nekankinimą kankinančiomis būsenomis. Kentėti kankinančias būsenas labai sunku. Palyginti kankinančių būsenų sunkumo nėra su kuo, nes gyvenime jos nežinomos. Tai labai sunki kančia, kuri yra dvasinė, bet kartu tarsi ir kūniška. Ši su KGB aparatūra sukeliama ir palaikoma kančia, būsena, yra sunkesnė už daugelį kūniškų negalavimų, netgi ir už daugelį susirgimų.
Rugpjūčio 29 diena. Nubudino mane gaujelė nuotoliniu būdu ketvirtą valandą nakties. Iškart po nubudinimo lauke už lango kažkoks tyčinis žmogus pradėjo garsiai šūkauti. Šitaip darosi jau labai daug metų, neretai. Kai naktį mane nubudina, už lango tuoj pasigirsta kalbėjimas, juokavimai, šūkaliojimas, nukaukši žingsniai, arba įjungdavo mašinų apsauginę signalizaciją. Visa tai sutapdavo su manęs nubudinimu. Taigi visą šį veikimą už lango reguliuoja tie, kurie mano mintis seka ir kankina mane – KGB gaujelė. Kai prieidavau, ir prieinu, prie lango (lovos pasikloti, ar gėlių palaistyti, kai jos būdavo ant palangės), lauke pasirodo neatsitiktinis žmogus. Jis iš gaujelės gauna ženklą kada pasirodyti, (kaip ir 16-tas butas – iš gaujelės gauna ženklą kada tualete nuleisti vandenį).
Nubudinę pasakė nuotoliniu būdu iš savo buveinės (jaunas vyras): ,,Pradedam“. Ką tai reiškia, nežinau. Naktį man transliavo dirbtinį sapną – kai nubudino, jo prisiminimas buvo išlikęs atmintyje. Auštant įjungė kankinimą kankinančia būsena, ačiū Dievui, nesunkią, bet kentėti ją vis tiek sunku. Tuoj po to įjungė ir kvėpavimo apsunkinimą, įjungė ir spengimo transliavimą man į galvą. Šiuos du pastaruosius varginimus maždaug po valandos išjungė, o kankinimą kankinančia būsena, deja, paliko. Kankinančios būsenos režimas buvo įjungtas pulsuojantis – su sunkesniais kankinimo pliūpsniais.
Kankinimą kankinančia būsena padidino, kai įsėdau į troleibusą važiuoti į darbą. Sunkia būsena kankino ir darbe. Įjunginėja ir kankinantį mieguistumą. Tokį, kad aš net užsimerkiu. Įjungia dažniausiai tada, kai važiuoju troleibusu ar autobusu. Norisi tiesiog čia pat ant grindų gultis – toksai jausmas, deja, kankinantis. Šis bangomis išgaunamas mieguistumas toli gražu ne toks, kaip natūralus mieguistumas, labai skiriasi. Yra toks, kokio niekas nenorėtų.
Į lubas iš 16-to buto man kaukši pagal mano minčių, pagal mano protinio funkcionavimo vingius. Pavyzdžiui, kaukšteli į lubas tada, kai parašau eilėraštį. 16-butas neabejotinai turi ryšį su tais, kurie mano galvos funkcionavimą seka. Nepaprastai daug metų turi ryšį.
Gerbiamieji teisėsaugininkai, pabaikite jų (tų, kurie mano mintis seka ir kankina) egzistavimą, jie kažką vis dar tik pradeda. Neabejoju, kad turite ir daugiau galimybių juos, jų buveinę surasti, negu aš čia ir Prašyme nutraukti nusikaltimą nurodžiau – nurodžiau pavardes. Rašytojas dramaturgas <...> yra pats seniausias ir aktyviausias gaujelės dalyvis, visą laiką aiškiai matėsi, kad jis ir viršesnis už kitus gaujelės dalyvius. Gaujelėje jis dalyvauja nuo pat to laiko, kai jie pirmąkart apie save man pasiskelbė – 1995 metais, baisiąją naktį: nuotoliniu kalbėjimu ir nuotoliniu baudžiamuoju veikimu man į smegenis ir nervus. Tegul dramaturgas <...> išduoda kur yra gaujelės buveinė, iš kurios seka mano mintis ir kankina nuotoliniu būdu. Ir netarpiškai pačioje buveineje jis praleido daug mėnesių, ,,dirbo“ joje (t.y. užsiėmė nusikalstama veikla).
Išsiunčiau elektroniniu paštu Lietuvos kriminalinės policijos biurui 2013.08.30
Rugpjūčio 30 diena. Miegoti davė visai mažai. Naktį vargino ir karščiu, taikė ir kvėpavimo apsunkinimą. Po 6 valandos nusikaltėliai įjungė nuolatinį manęs kankinimą kankinančia būsena, ačiū Dievui, būseną nesunkią, bet kentėti ją vis tiek sunku. Po šito įjungė spengimo transliavimą man į galvą. Spengimo per visą dieną įjungto nelaiko, bet vis dėlto labai daug laiko juo vargina. Po 8 valandos nuolatinį kankinimą kankinančia būsena pasunkino. Pasunkino kankinimą kankinančia būsena ir tada, kai atėjau į darbą. Darbe man esant laikė įjungtą ir plakimą žodžiais. Vidudienį vėl buvo įjungę kvėpavimo apsunkinimą. Palengvino kankinimą kankinančia būsena tik po 13 valandos. Taigi kankino ja vis tiek labai ilgai. Jeigu jie būtų ne sadistai, tai užtektų kankinimą įjungti kelioms minutėms. 15.30 val. kankinimą kankinančia būsena pagaliau išjungė.
Po 17 valandos kankinimą kankinančia būsena vėl įjungė. Ačiū Dievui, veikiantį tik protarpiais. Jį įjungė iškart po to, kai iš miesto pasukau eiti į namus. 21 valandą nuotoliniu būdu man įjungė kojų skaudėjimą.
Praeitą dieną (28 d.) mieste sutikau vieną ,,šumakerį“. Taip vadinu tuos, kurie vaizduoja mane, po miestą slampinėdami, arba eidami daugmaž ten, kur aš einu ir užeinu. Žinoma, jokie ,,šumakeriai“ nuotoliniu būdu manęs nekankina, susekti prašau tuos, kurie kankina.
Rugpjūčio 31 d., šeštadienis. Vėl miegoti neleido – žymiai didesnę nakties dalį laikė įjungtą nemiegojimo režimą. Negana to beveik visą tą nemiegojimo laiką įjungtą laikė ir kvėpavimo apsunkinimą. Intensyvų, kuris yra net dusinantis. Ir spengimu vargino, ir karščiu. Atrodytų, gana to, kad baudžia nemiegojimu, tad galėtų, jeigu normalūs būtų, nors naktį duoti normalią savijautą, o ne kankinimus. Manęs kankinimą kankinančia būsena nusikaltėliai pradėjo, jį įjungė, dar prieš 6 valandą, mano laimei, įjungė nesunkų, bet vis tiek labai sunku buvo jį kentėti. 7.30 val. kankinimą pasunkino. Labai smarkiai kankinimą kankinančia būsena man padidino vos man įšėjus į parduotuvę apsipirkti. Kadangi nemiegojimo esu labai iškamuotas, dieną pamėginau užmigti. Bet miegoti gaujelė neleidžia, taiko seną metodą (tik dabar jau švelnesnį): trumpam bangomis užmigdo ir staigiai pažadina bangų smūgiu, nuo kurio kankinančio, nemalonaus jausmo krūtinėje net sudejuoju. Jei KGB bangomis nemigdo, tai užmigti gali nė nebandyti, jau labai daug metų man tai aišku. Vien jie, gaujelė, reguliuoja (nuotoliniu būdu) mano miegojimą ir nemiegojimą.
Tikėdamasis kankinimo palengvinimo išvažiavau į miestą, ir net išsimaudyti į Nerį, nelaukdamas nė kol įdienos. Tai šiek tiek parodo kaip kentėti kankinimus yra sunku. O pavyzdžiui, kai sėdu išgerti bokaliuko alaus, tai neretai į tai atsižvelgia ir kankinimą išjungia, tam kartui. 13 valandą kankinimą kankinančia būsena perkeitė į kitokį kankinimą, bet vis tiek kentėti liko sunku.
Rugsėjo 1 diena. Ryte nusikaltėliai man įjungė nuolatinį kvėpavimo apsunkinimą nuotoliniu būdu. 7 valandą įjungė nuolatinį kankinimą kankinančia būsena, mano laimei, lengvesnį, negu kankino praeitą rugpjūčio mėnesį ir ankstesniais laikais. Deja, 10 valandą kankinimą kankinančia būsena labai pasunkino. Kadangi kentėti labai sunku, ir tikėdamasis kankinimų palengvinimo, išvažiavau į miestą. Palengvino kankinimą tik pusę dviejų dienos. 17 valandą kankinimą kankinančia būsena vėl pasunkino. Kvėpavimo apsunkinimą tai išjungdavo, tai vėl įjungdavo, ir buvo, netrumpam laikui, įjungę jį tokį intensyvų, kad tapo dusinantis. Vėlai vakare įjungė kojų skaudėjimą.
Argi bereikia sakyti, kad tie, kurie mane kankina, nusikalsta labai sunkiai. Ar reikia, ar nereikia, sakau: tie, kurie mane kankina nuotoliniu būdu, nusikalsta labai sunkiai. Sakau neperdėdamas, objektyviai. Tokius kankinimus patiriantis kiekvienas taip pasakytų.
Išsiunčiau elektroniniu paštu Lietuvos kriminalinės policijos biurui 2013.09.02
Rugsėjo 2 diena. Nubudino bangų sriautu anksti. Nuotoliniu būdu įjungė man kvėpavimo apsunkinimą. Už kaltinimus, kuriuos esu surašęs tekste ,,Kas čia parašyta yra tiesa“, ir kuriuos čia rašau, iš savo buveinės gaujelė man pagrasino manęs skrodimu. Kankinimą kankinančia būsena įjungė pusę septynių
, mano laimei, nesunkią, bet vis tiek kentėti sunku. Deja, 8 valandą kankinimą pasunkino. Pasunkino kankinimą ir tada, kai atėjau į darbą. Čia įjungė plakimą žodžiais. Šis baudimas toksai: transliuoja į galvą nuolatos kartojamus pavienius žodžius, transliuoja nepaliaujamai, gana garsiai (bet kiti to negirdi, tik aš), žodžiai atsklinda iškart vienas po kito, kaip nesibaigianti žodžių serija. Šiuo būdu mane vargino net 10 metų! – kasdien, per visą nemiegojimo laiką (apie tai parašyta mano tekstuose). 2011 metų rudenį šią nuolat veikusią kalbėjimo mašiną išjungė, bet štai įjunginėja dar ir dabar. Darbe man esant, nusikaltėliai įjungė tokį sunkų kankinimą kankinančia būsena, kad turėjau iš darbo išeiti. Iškentėti nepajiegiau. Sunkiu kankinimu kankinančia būsena vėl pradėjo kankinti nuo 17 valandos. Atsiguliau ir gulėjau, bet kankino vis tiek.
Buvo įjungę ir tokį savijautos apsunkinimą, kuris yra kaip dusimas. Jį įjungia kartu su kvėpavimo apsunkinimu. Dusimą įjungdavo ir ankstesnėmis dienomis. Šiuo varginimu jau seniai mane baudžia, nors ir ne kasdien.
Kankinimai, kuriuos čia aprašau, ypač kankinimai kankinančia būsena, man yra sunkūs kaip košmarai.
Vieno lapo savo tekstą ,,Kas čia parašyta yra tiesa“ beveik kasdien įmetu į Saugumo departamento pašto dėžutę. Šis Departamento pastatas su pašto dėžute yra Antakalnio gatvės pradžioje. Kai priėjau įmesti į Saugumo departamento pašto dėžutę tekstą ,,Kas čia parašyta yra tiesa“, nusikaltėliai kankinimą kankinančia būsena pasunkino.
Rugsėjo 3 diena. Naktį bangų sriautu nubudino. Vaizduotėje prisiminiau, kad vakar į šiukšlių dėžę išmečiau aerozolio flakonėlį. Apie tai begalvojant, man iš buveinės jaunas vyras pasakė: ,,Buvo tuščias“ (Iš tikrųjų flakonėlis buvo tuščias. Pažiūrėjau, kad tuščias, ir išmečiau). Tai štai šitaip detaliai KGB gaujelė mane seka. Seka per mano paties akis, ir per mano galvojimą – seka galvos funkcionavimą.
Ryte įjungė kvėpavimo apsunkinimą. Vargino ir karščiu. Po 6 valandos nusikaltėliai man įjungė kankinimą kankinančia būsena, deja, nelengvą. Įjunginėjo (ilgam laikui įjunginėjo) ir tokį savijautos apsunkinimą, kuris yra kaip dusimas.
Pasunkino kankinimą kankinančia būsena po to, kai vienam („Lietuvos aido“) žurnalistui (Antanui Ališauskui) įteikiau savo tekstą ,,Kas čia parašyta yra tiesa“. Sieksiu, kad jį kas nors išspausdintų, nes šitaip tikiuosi laimėti mano minčių nesekimą, ir, svarbiausia, kankinimų pabaigą.
Išsiunčiau elektroniniu paštu Lietuvos kriminalinės policijos biurui 2013.09.04
Rugsėjo 4 diena. Nubudino nusikaltėliai mane nuotoliniu būdu pusę keturių nakties. Tuoj įjungė kvėpavimo apsunkinimą. Deja, netrukus įjungė šio baudimo ir priedą – savijautos apsunkinimą, kuris yra kaip dusimas. Dar po to įjungė spengimo transliavimą man į galvą. 7 valandą įjungė manęs kankinimą kankinančia būsena, įjungė sunkią. Kankino daug valandų, kankino taip pat ir darbe man esant. Darbe dirbant, dar laikė įjungtą ir plakimą žodžiais.
Pasunkino kankinimą kankinančia būsena po to, kai vienam Generalinės prokuratūros prokurorui įteikiau savo tekstą ,,Kas čia parašyta yra tiesa“.
Dienomis tebesvaido į mane žodžius taip pat ir rašytojo dramaturgo <...> balsu. Jis ilgiausiai gaujelėje dalyvavo iš visų jos dalyvių, ir, kaip atrodo, gaujelėje tebedalyvauja, su ja kontaktuoja iki šiolei. Ir per praeitus beveik dvidešimtį metų jis ne tik pačioje buveinėje veikdavo, bet buvo vienas iš vadeivų, vienas iš vyresniųjų. Per tuos beveik dvidešimtį metų jis palaikydavo su gaujele ryšį, kontaktuodavo su tais gaujelės dalyviais, kurie veikdavo pačioje buveinėje. Tuo aš įsitikinau labai daug kartų. Tegul jis išduoda teisėsaugininkams kur yra gaujelės buveinė. Rašytojas dramaturgas <...> gyvena <...>, Vilniuje.
Rugsėjo 5 diena. Naktį nusikaltėliai bangų sriautu mane nubudino, pamiegoti davę visiškai mažai. Tuoj įjungė galvos skaudėjimą, kuris prasidėjo labai staigiai.
Jaunas vyras iš savo buveinės man pasakė, kad vakar aš pamiršau paskambinti savo mamai. Iš tikrųjų mintyse iš anksto praeitai dienai buvau suplanavęs paskambinti mamai, nes jau labai seniai jai beskambinau. Bet tą dieną nepaskambinau, kaip buvau suplanavęs. Taigi štai eilinis įrodymas, kad mano mintis gaujelė dar tebeseka – sušnipinėjo mano sumanymą konkrečią dieną paskambinti mamai, sušnipinėjo sumanymą, kurio niekam nebuvau sakęs, vien tik mintyse jį apgalvojau, suplanavau, bet neįvykdžiau. Kad mintis seka, seniau įsitikindavau vos ne kasdien. Tai kad seka, mane mažai jaudina, nors ir labai tuo man nusikalsta. Labiausiai jaudina, neįmanomu gyvenimą daro tai, kad kankina kankinančiomis būsenomis. Kankinimų išvengti, galimybių aš neturiu jokių. Teisėsauga turi gaujelę sutriuškinti. Tai būtų geriausia išeitis.
16-tas butas, man įėjus į tualetą, vandenį paleidžia ne tik dienomis, bet ir vidurnaktį. Norėdami man (psichologiškai) pakenkti, paleidinėja vandenį ir naktimis, vandens šnypštimas, tekėjimas vamzdžiuose, gerai girdisi. Šitai dedasi jau nepaprastai daug metų. Kada aš įeinu į tualetą, ir kada vandenį paleisti, 16-to buto gyventojai sužino, gauna ženklą, iš tų, kurie mano mintis seka – iš KGB gaujelės.
Naktį įjungė labai smarkų kankinimą kankinančia būsena, ir kankino, deja, ilgai. Apginkite mane. Kankinančia būsena kankino ir dieną, daug valandų. Kankino taip pat ir darbe dirbantį. Darbe buvo įjungę ir plakimą žodžiais. Pasunkino kankinimą, kai mieste užėjau į valgyklą užvalgyti. Nemažai laiko laikė įjungtą kvėpavimo apsunkinimą, lygiagrečiai su įjungtu dar ir su tokiu savijautos apsunkinimu, kuris yra kaip dusimas.
Vakare įjungė, ir nemažai laiko laikė įjungtą, ir kojų skaudėjimą. Tai labai kankinantis skausmas, ypač jeigu jį, skausmą, įjungia duriantį. Kai įjungia, skauda, duria, čiurnų srityje. Natūraliojo tokio skausmo, manau, išvis nebūna. Ir šiuo kankinimu nusikaltėliai mane kankina jau maždaug 10 metų!, beveik kiekvieną vakarą! – tiek pat metų, kiek pjovė su kalbėjimo mašina žodžių kartojimu.
Nuotoliniu būdu kartais nutirpina kairę ranką. Gaujelė su savo aparatūra baudimo galimybių turi daug, atimkite iš jų šią naikinimo aparatūrą. Ji labai nusikalstama.
Išsiunčiau elektroniniu paštu Lietuvos kriminalinės policijos biurui 2013.09.06
Rugsėjo 6 diena. Pusę keturių nakties man kažkas paskambino į duris. Durų neatidariau. Be abejo, tai buvo koks nors sėbras tų, kurie mano mintis seka. Taigi šįkart, kaip reta, nubudino ne bangų sriautu.
Ir šią dieną daug valandų nusikaltėliai kankino kankinančia būsena, taip pat ir darbe dirbantį. Plakimą žodžiais įjungė dar man nė prie darbovietės nepriartėjus, plakė ir darbe. 19.30 val. kankinimą kankinančia būsena pasunkino (kai atsiguliau į lovą). Dar vėliau įjungė ir kojų skaudėjimą.
Rugsėjo 7 diena. Nubudino nusikaltėliai bangų sriautu vėl neleisdami normaliau išsimiegoti – trečią valandą nakties. Už lango tuoj pat pasigirdo jaunų žmonių kalbėjimas, kuris greit baigėsi. Tuoj man įjungė kvėpavimo apsunkinimą. Įjungė taip pat ir spengimo transliavimą man į galvą. O kas blogiausia – netrukus nusikaltėliai įjungė ir kankinimą kankinančia būsena. 9 valandą kankinimą pasunkino. Nuo pusės septynių vakaro spengimą transliuoti man į galvą pradėjo labai smarkų.
Rugsėjo 8 diena. Nubudinę bangomis nusikaltėliai tuoj įjungė kvėpavimo apsunkinimą. Netrukus įjungė ir spengimo transliavimą man į galvą. Tokį pat smarkų spengimą, kokiu vargino nuo praeitos dienos vakaro. Deja, vėliau įjungė ir kankinimą kankinančia būsena. 11 valandą kankinimą kankinančia būsena nusikaltėliai labai pasunkino. Ir vėl pasunkino 19 valandą. Dar suintensyvino ir spengimo transliavimą man į galvą.
Išsiunčiau elektroniniu paštu Lietuvos kriminalinės policijos biurui 2013.09.09
Rugsėjo 9 diena. Vis baudžia nusikaltėliai mane nemiegojimu – nubudino bangomis (nuotoliniu būdu) 1 valandą nakties. Negana to, kad nemiegojimu baudė, tai dar ir kankinimą kankinančia būsena įjungė ir laikė ją, sunkią, įjungtą per visą likusią naktį. Apginkite mane. Ir vaikščiojau atsikėlęs, ir vėl guliausi, bet niekaip ne lengviau. Kankinimo bangų sriautu išvengti neįmanoma niekaip, o tokios priemonės kaip, tarkim, vaikščiojimas arba gulėjimas yra, žinoma, nieko nereiškiančios. Atrodytų, negi gaila žmogui duoti gerą savijautą. Dar ir poveikį karščiu buvo įjungę. Ir net iki pusės dviejų dienos sunkiai kankino. Tik po šio laiko kankinimą sušvelnino, bet visiškai jo, deja, vis tiek neišjungė. Kankino ir darbe mane dirbantį. Ir plakimą žodžiais darbe bebūnant laikė įjungtą. Ilgiau negu kitomis dienomis laikė įjungtą ir kvėpavimo apsunkinimą. Ir spengimo transliavimu man į galvą vargino.
Vėl įjungė sunkų kankinimą iškart po to, kai pavakarieniavau.
Rugsėjo 10 diena. Naktį nusikaltėliai bangomis mane nubudino vėl 1 valandą nakties, nors ir praeitą naktį miegoti mažai teleido. Nubudinę įjungė galvos skaudėjimą, kuris prasidėjo labai staigiai (ne palaipsniui, kaip atsiranda natūralus skausmas). Įjungė kvėpavimo apsunkinimą – sunkų, net dusinantį. Pradėjo įjunginėti ir poveikį karščiu. Atrodytų, viso to savo sadizmui patenkinti turėtų užtekti. Bet ne – įjungė kankinimą ir kankinančia būsena ir kankino ne tik per visą likusią naktį, bet beveik ir per visą dieną. Tai kas, kad būsena savo ,,skoniu“ skyrėsi nuo vakarykštės ir buvo švelnesnė, bet vis tiek ją kentėti labai sunku. Atimkite iš nusikaltėlių aparatūrą, su kuria jie kankina.
Iš šią naktį 16-tas butas nuleidinėjo ir paleidinėjo vandenį, kai aš įeidavau į tualetą. Tas butas neabejotinai turi ryšį su gaujele, kurį mano mintis seka ir kankina mane. Labai daug metų šį ryšį turi.
Naktį iš KGB buveinės jaunas man pasakė, kad aš jaunėju. Matyt, todėl, kad pasikirpau. Man jau daugiau kaip 60 metų, jaučiuosi senas, ir mano kančiomis mėgautis gana. Patraukite baudžiamojon atsakomybėn tuos, kurie seka mano mintis ir kankina mane nuotoliniu būdu. Ir pavardžių savo Prašyme bei šiame tekste tam nurodžiau. Pavyzdžiui, ir rašytojas dramaturgas <...> galėtų pasakyti, kur yra gaujelės buveinė. Jie patys, turbūt, niekad savo nusikaltimo nepabaigs, o aš niekad nesiliausiu reikalavęs, kad šis nusikaltimas būtų pabaigtas.
Išsiunčiau elektroniniu paštu Lietuvos kriminalinės policijos biurui 2013.09.11
Rugsėjo 11 diena. Bangomis nusikaltėliai nubudino mane 4 valandą nakties. Nubudinę vėl man iš savo buveinės grasino – už teksto „Kas čia parašyta yra tiesa“ platinimą. Bet negi aš neturiu nė teisės gelbėtis. Tuoj įjungė kvėpavimo apsunkinimą. Bet to jiems niekad negana – įjungė dar ir galvos skaudėjimą. Natūralios būsenos, deja, irgi nedavė, įjungė kankinančią, bet ją dar buvo galima kentėti. Klaikiausia buvo štai kas: ~ nuo 7 valandos (vos man išsiprintavus spausdintuvu tekstą) nusikaltėliai pradėjo nuotoliniu būdu mane kankinti kankinimu labai sunkiu! ir kankino net iki 14 valandos! Net septynias valandas! Ne kelias minutes. Apginkite mane, atimkite iš jų kankinimo aparatūrą. 18 valandą vėl sunkų kankinimą įjungė ir kankino gana ilgai.
Dažnai kankina ir tokiais sunkiais kankinimais, kad kankintojams tenka sakyti ,,Pasigailėk“, ,,Nemušk“, ,,Palengvink kankinimą“. Per daugybę metų šių žodžių esu labai daug pasakęs, kaip ir prakeiksmų. Bet, paprastai, kenčiu tylėdamas.
Rugsėjo 12 diena. Nubudino bangomis, deja, 1 valandą nakties. Po dviejų valandų įjungė kvėpavimo apsunkinimą tokį, kuris buvo net dusinantis.
16-tas butas, kad galėtų mane psichologiškai terorizuoti, taip pat nemiegojo: kai tik įeidavau į tualetą, paleisdavo tekėti vamzdžiuose vandenį, arba nuleisdavo savo klozeto vandenį. Nutekamasis vamzdis eina per mūsų butą, ir vandens nutekėjimas girdisi. Ir į lubas man tyčia padaužo (maždaug jau 20 metų). Kaip minėjau, 16-tas butas (jis yra iškart virš manojo buto) turi ryšį su tais, kurie mano galvą seka ir kankina mane.
Penktą valandą nusikaltėliai įjungė kankinimą kankinančia būsena. Nuo šeštos valandos šį kankinimą pasunkino, pradėjo kankinti būsena dar sunkesne. Kankino ir darbe dirbantį. Žodžiais plakti pradėjo dar nė darbovietės man nepriėjus. Pusę dviejų dienos kankinimą palengvino, bet, deja, palengvino tik neilgam. Įjunginėjo ir spengimo transliavimą man į galvą.
Pagarbiai Jonas Baranauskas
Fabijoniškių g. 43–11, LT–07119 Vilnius. Tel. 861 399 523. El. paštas:
jonas.baranauskas@lki.lt
2013.09.13
P.S.
Šiuos kankinimus aprašinėti ir siuntinėti juos (elektroniniu paštu) Lietuvos kriminalinės policijos biurui gaujelė mane privertė nutraukti. Privertė labai sunkiais kankinimais nuotoliniu būdu, ypač kankinimais naktimis. Kankinimais kankino tokiais sunkiais, kad, negalėdamas kankinimo ištverti, ne vieną naktį jiems sakydavau ir šitaip: ,,Užmuškit mane“. Nė į tai jie neatsižvelgdavo, kankinimo neišjungdavo, o kankindavo ir toliau, kankindavo ilgai. Išvaikykite juos kad jie neegzistuotų, atimkite aparatūrą su kuria mane kankina ir seka mano mintis.
Kai šį kankinimų aprašymą popieriuje išspausdintą teisėsaugos institucijoms siunčiu, pavardžių, suprantama, neiškupiūruoju.
Pagarbiai
Jonas Baranauskas, laisvės kovų dalyvis, buvęs ,,Lietuvos aido“ žurnalistas
Fabijoniškių g. 43–11, LT–07119 Vilnius. Tel. 861 399 523.
El. pašto adresas: jonas.baranauskas@lki.lt
2014 m. birželis
Dabartinis mano elektroninis adresas: jonas.baranauskas52@gmail.com
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Komentarų nėra...