„Stebuklai“ ir stebuklai

2012 metų spalio mėnesį man kelis kartus... į ledą sušaldė pieną. Pieną laikau šaldytuve, daug metų vis tame pačiame šaldytuvo skyrelyje, ir štai, kelis kartus, pieną radau sušalusį į ledo gabalėlius, nors jis, kaip ir visą laiką anksčiau, buvo toje pačioje vietoje, ir niekad anksčiau nesušaldavo. O šaldytuvo šaldymo reguliatorius nebuvo nė pajudintas, tebebuvo nustatytas kaip ir visada ant žemiausios padalos, o pienas sušalo. Tai šiek tiek panašu į stebuklą, kurį mačiau savo akimis ir apčiupinėjau savo pirštais: pienas polietileniniame maišelyje buvo sušalęs į daugybę ledo kristalų. Bet didesnė pieno dalis maišelyje likdavo nesušalusi. Taigi, kiek pieno būdavo nesušalusio, išgerdavau, o į ledą pavirtusįjį kartu su maišeliu atiduodavau šiukšliadėžei, ir per daug galvos sau dėl to nekvaršinau. Kadangi ir mane patį per atstumą šaldo, tai stebuklas labai nenustebino. Žmona stebėdavosi tuo, ir manydavo, kad genda šaldytuvas, bet jis veikė kaip ir nuolatos veikia – normaliai. Pieną sušaldė nuotoliniu būdu, per atstumą. Nemanau, kad niekam nesant namie, kas nors buvo įlindęs į butą ir pieno maišelius sukeitė, įdėjo šaldytuvan sušalusius. Tikrai nemanau. Tikrai blaiviu suvokimu ir nuovoka įsitikinau, kad sušaldė bangomis.
 
2014 m.
Jonas Baranauskas

2017-01-25 21:53:05

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Komentarų nėra...