Saulės sala.

Santrauka:
Už posūkio, už miškelio, už alksnynėlio –saulės sala.
Važiavau drungnu oru. Lyg lyja, lyg nelyja. Lyg ir snigt nori, bet nesninga. Debesys žemi bėginėja palaukėm. Ties kalvelėm šokteli į viršų, kad neišsiteptų į tokią purviną, pažliugusią žemę. Kai pagalvoju, kad ant jos vasarą gulėjau atokaitoj slėpdamasis nuo saulės, tai net nesitiki. Tokia ji dabar šalta ir nemiela, ta žemelė. Vien pagalvojus apie susilietimą su ja, kaulus ima sukti.

Ir netikėtai pamatau saulės salą. Už posūkio, už miškelio, už alksnynėlio –saulės sala. Trykšta tokie pavargę, bet dar drūti spinduliai, apšviesdami nemažą žemės gabalą. Tiesiog stulpais krenta žemėn. Ten toli, kaip prisiminimas, kaip vilionė, kaip nerimas. Ir aš taip užsinoriu šią saulės salą parodyti tau. Man regis, kad ji tau patiks. Taip patiks, kad tu nusišypsosi, paglostysi man galvą ir be žodžių bus viskas aišku. Ir bus taip gera, taip gera. Gera šį darganotą ūkanotą rudenį.

Ateik, aš tau parodysiu saulės salą. Ji sušildys tave, paguos. Tau patiks. Ateik, mano meile.
pagulbis

2006-11-10 20:25:39

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Sodininkas

Sukurta: 2006-11-10 22:17:03

Graži ta saulės sala. Ir intriguojančiai subtiliai apie ją. Iki pat paskutinio sakinio nesitikėjau, kad kalbate ne apie konkrečią moterį, o apie Meilę. O gal vis dėlto neklydau? Gal, sakydamas:" Ateik, mano meile", vis tik kvietėte ne abstrakciją, o tikrų tikriausią gyvą moterį? Tačiau koks skirtumas, svarbiausia, kad sugebėjote suintriguoti ir "užliuliuoti" mane.Tikiuosi, kad ir kitus, jei jie nepradės skaityti nuo galo. Yra ir tokių skaitytojų. Taigi, eksperimentas pavyko. O ar tai poezija? Nežinau. Gal vis dėlto supoetinta proza. Vaizdinga ir graži prozos miniatiūra.