S-S-S

Santrauka:
Tęsiu žaidimą. S raidė :)
Saulėtą spalio septintą Silvija susilaukė sveiko sūnaus Sauliaus. Sutuoktinį Steponą sveikino sugėrovai, siūlydami sūnų sutikti samagono stikline, su skrudintom saulėgrąžom (siemkom) saujoje. Steponas susimovė – savaitę svaiginosi, stumdėsi stoties salėje. Silviją su sūnumi sutiko sesuo Sandra. Seserys susimokė sunaikinti silpnavalį Steponą. Supurtė, sudavė samčiu, spyrė subinėn (smurtas). Sukrovusios Stepono spintos skarmalus, sunešiotus sandalus skepeton, sviedė sodan. Sudie, Steponėli, slysk savo sandėliukan. Skęsk stiklinėje samagono. Silvija stipri. Sugebės sūnui suteikti sėkmės sąlygas. Silvijos svajonių stotelė Skuodas. Silvija siuvėja. Siūdama sukaups santaupų sūnaus studijoms.

Steponą slėgė sąžinė. Sapnuodavo siaubingus septyngalvius slibinus. Staugiantys siaubūnai spjaudėsi siera. Steponui skaudėjo sielą. Silvija slėpė, saugojo sūnų. Santuokinė svajonė subliūško...

Silvijos sūnus Saulius suaugo, studijavo statybininko specialybę. Sportuodamas stadione sutiko studentę Simoną. Strainiuška Simona susuko Sauliui smegenis, siūlydama susitikimus, saldžius saulėlydžius, svaigias svajones. Studentai slampinėdavo senamiestyje, supdavosi sūpuoklėse, siurbčiodavo sultis, skanaudavo sidro, sapnavo spalvotus sapnus. Sentimentalus Saulius silpo sagstydamas Simonos sagas. Svajingai susiglaudę slėpdavosi sutemose.

Savaitgaliais Saulius su Simona svečiuodavosi Simonos senelių sodyboje Salantuose. Stebėjo strikinėjančias stirnas, skardžiabalsius suopius, strazdus, skynė serbentus, suko sviestą, sliuoginėjo skardžiais, spaceravo Salantų skersgatviais...

Saulius su Simona susituokė speiguotą septyniasdešimt septintų sausio septynioliktąją Skuodo santuokų salėje.

***
Strainiuška – puošeiva, dabita
Spaceruoti – vaikščioti
Saulėlydis

2016-07-20 07:13:56

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2016-07-21 08:22:37

Nuostabu.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2016-07-20 23:32:56

Ssssmurtas :)))
Bet po to susiglaudę :)))
 

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2016-07-20 17:24:37

smagiai sujaukėt smegenis...super

Vartotojas (-a): šaltuona

Sukurta: 2016-07-20 14:29:20

sujuokinot, smagiai susiskaitė-

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2016-07-20 10:53:47

Saulėlydi, surikiuota sėkmingai, savitai. Skaitant sujudino sielos stygą, stipriau sakant – sukrėtė.
Susirėmimas su sielvartu, stiprybė, susitaikymas… Sužavėjo specija Saulius silpo sagstydamas Simonos sagas.
Steponas – snukis.