Santrauka:
P. S. santrauka – pirmoje miniatiūroje
Turime mes katiną storą. Jis – namų valdovas.
Katino toks apetitas, kad bet ką jis prarytų.
Vos ištraukiu aš keptuvę – šast – katinas jau virtuvėj.
Ir kai baigiu jį pašerti, pasiprašo ir deserto.
O suėdęs didelį šmotą, – eina katinas miegoti.
Ir ne bet kur – į mūsų lovą.
Sakiau gi, jis namų valdovas.
-------------------------------------------------------
Mikaelis Aivanhovi: „... daug žmonių nemoka valgyti. Jūs stebitės?
Sėsdami už stalo pirmiausia išmeskite iš savo sąmonės visa, kas gali trukdyti ramiai pavalgyti.
Kai valgote būdami neramūs, supykę, nepatenkinti kažkuo – jūs sujaukiate savo vidų, sukeliate jame netvarkingas vibracijas, kurios veikia viską, ką darote paskui. Jei valgote būdami ramūs, nepikti, geriau išspręsite intelektualines problemas. Dažnai maistas ryjamas gerai nesukramčius, nesuvilgius jo seilėmis, gražiomis mintimis, jausmais, ir jis neduoda naudos. Valgydami mąstykite apie maistą su meile, nes tuo metu įvyksta materijos ir energijos išsiskyrimas – materija suyra, o energija patenka į jūsų organizmą.
Mityboje svarbiausia ne pats maistas, o jame įkalinta to maisto kvintesencija, kuri tokia subtili, tokia tyra, kad maitina ne vien žemąsias plotmes – fizinį, astralinį ir mentalinį kūną, bet sielą ir dvasią."
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): kaip lietus
Sukurta: 2016-05-10 23:37:41
Bet kokiu atveju katinus mėgstu labiau nei šunis. Jie juk nepriklausomi... :)