Šeimyninės miniatiūros (4)

Santrauka:
P. S.  santrauka – pirmoje miniatiūroje
Tu komandiruotėje... Rašau tau laišką smulkiomis raidelėmis taip, kaip aš viena temoku.
Laišką atpažinsi – popierius bus dar šiltas nuo mano prisilietimo.
Einu grindiniu link geltonos pašto dėžutės.
Taip juk tau maloniau, nei elektroninis...

----------------------------------------------------------------

Mikaelis Aivanhovi: „... daug draugysčių suirsta dėl polinkio matyti kitame žmoguje tik blogį ir viską vertina tik pagal savo skonį. Patartina tokiems pabūti kitų kailyje. Dangus žmogui suteikė gėrį ir blogį, o koks vystosi pas jus, priklauso nuo jūsų pačių, – mylėkite visą Dievo kūriniją ir visi mylės ir jus, būkite meilės šaltiniu visiems, net ir tokioje aplinkoje, kai atrodo, kad neįmanoma mylėti, kai atrodo neverta atverti savo širdį. To mus moko dieviškoji filosofija – Pašvęstųjų mokymas. Vien dėl to, kad esama keletas nepakenčiamų žmonių, negalima atsisakyti didžiausios palaimos – meilės.
Deja, dauguma domisi tik seksualine meile, o dvasinei meilei skiriama paskutinė vieta. Išmokite į visus vyrus ir moteris žvelgti šventai – po jų drabužiu, jų kūne, veide, – rasite sielą ir dvasią,  ir visos būtybės, kurias ignoravote, niekinote, pasirodys nepaprastai vertingos.
Jei linkite mylimam asmeniui laimės, mažiau galvokite apie save. Prieikite prie jo, žiūrėkite į jį, apkabinkite ir susiekite jį su Kristumi ar Šventąja Dvasia – nukreipkite jį Dangop. O jei nesate pakankamai artimas su juo, kad galėtumėte jį apkabinti, mintimis jį susiekite su Šviesos šaltiniu ir pajusite, kad jūsų meilė  – visokeriopa meilė tobulėja.“
herbera

2016-05-09 08:07:05

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Komentarų nėra...