Šeimyninės miniatiūros (2)

Santrauka:
P. S.  Santrauka – pirmoje miniatiūroje
Sekmadienio rytas.
Ant stalo stiklinėje vazoje tebestovi vakar mūsų pasivaikščiojimo metu skintos pakalnutės.
Mes nebemiegame. Tylime. Paslapčių nebeliko, – jos išsakytos viens kitam ir... pagalvei.
Užuolaidų neužtraukėme, lauke – žalias pavasaris.
Rytais lai skraidžioja kregždutės palei mūsų langus, suteikdamos rytmečio palaimą ir gilesnį mieguistumą.
----------------------------------------------------------------------

Mikaelis Aivenhovi: „Išmokite meiliai ir švelniai kalbėti ne tik su žmonėmis, bet ir su gyvūnais, gėlėmis, paukščiais, medžiais ir visa gamta. Tai dieviškas įprotis, magiškas žodis. Kas moka tarti žodžius, kurie įkvepia, atgaivina – burna yra stebuklingas instrumentas. Vienas iš keturių gamtos elementų – žemė, vanduo, oras, ugnis – nuolat tyko ir laukia momento, kad galėtų jūsų gražius žodžius įkūnyti medžiagiškai. Žinotina, kad kartais jie įgyvendinami ne iš karto, bet, žinokite, tikrai jie nelieka neišsipildę. Kai rytą išeinate iš namų, sveikinkite visą gamtą, kad būtumėte susieti su gyvybės šaltiniu, nes gamta atsiliepia ir jūsų dvasia įgauna pusiausvyrą, tampa harmoningesnė.
Daug tamsių jutimų jus paliks vien dėl to, kad pasisveikinote su gyvąja gamta ir patys pajusite gyvenimo pilnatvę...“
herbera

2016-05-07 11:30:52

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): bitėžolė

Sukurta: 2016-05-07 13:10:06

Kažkodėl šie žodžiai verčia sunerimti, matyt, kai kam laikas nubusti... Patiko, įdomu.