Saulės kelias per metų laikus

Santrauka:
Iš tos pačios raidės
Saulė sutirpdė sniegą. Stiklinė sklidina sulos. Saulėkaitoje susirinkusios sraigės stebisi sodo spalvomis. Sugrįžęs strazdas straksi stogu. Sieloje siautėja svaigulys.
 
Saulėje siūbuoja saulėgrąžos, sirpsta serbentai. Sargis skalija – savaitgaliais susirenka svečiai  – sotinasi salotomis, skanauja sviestinių sausainių, svaiginasi sidru, smaguriauja saldumynais. Saulėlydžio spinduliuose sunyksta skubėjimas. Sutemos sukviečia spalvotus sapnus, skatina sparnuotas svajones.
 
Saulės spindulys sutrumpėjo. Sode svirpia svirplys, svyra sunokusios slyvos. Stirkso sulytas skėtis. Sutemus siautėja skersvėjai. Sūpuoklėse supasi sielvartas. Sušlapęs sargis saugo slenkstį. Senelė skaičiuoja sidabrą smilkiniuos. Senelis skaito spaudą.
 
Saulė sušalo. Speigas sukaustė sodybas. Spindi sidabrinis sniegas. Skardžiai skimbčioja skambučiai. Skrieja sveikinimai: „Sveiki sulaukę...“, „Sveiki sulaukę!.." Saulė sugrįžta!!!
Saulėlydis

2016-04-12 06:12:49

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Langas Indausas

Sukurta: 2016-04-12 19:34:18

Simpatiškai sugalvota

Vartotojas (-a): Kapsė

Sukurta: 2016-04-12 18:18:35

Kartu su Saule nuriedėjome ir savo gyvenimo dalį. Gerai, kad miela ir skaidri pabaiga.

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2016-04-12 11:40:55

Sunerimau sulig: Sušlapęs sargis saugo slenkstį.
Sakyčiau, sukilusį siautulį sutramdytų Sargis.

Vartotojas (-a): Eiliuotoja

Sukurta: 2016-04-12 11:36:25

Puikiai. Ne taip jau ir paprasta gražiai, sklandžiai sudėlioti. Dėkui.

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2016-04-12 10:55:10

Senelė seka sakmę.
Saulėtekis suspindo sniegynuose. Sakalas su savo stipriais sparnais sklendžia saulėn, suopis suakmenėjęs  stebi strazdą.
Salėje suskambo smuikai, saksofonai su...
Atsiprašau.