Martyno meilės

Santrauka:
Žodžiai iš tos pačios raidės
Monika – ​mažo ​miestelio mokyklos mokinė. Mergina mokosi matematikos, mėgsta mokytoją Martyną. Mokytojas mato merginos motyvaciją. Mergina moka maivytis, meilinasi mokytojui Martynui. Monikos madingas makiažas. Mėlynakis Martynas myli Moniką.
Martyno mašina Mersedes markės. Mylimieji mėgsta marias. Martynas meškerioja, Monika maudosi, mėgaujasi muzikos melodijomis, mėtiniais meduoliais.
Minkštaširdis Martynas mato Moniką miegodamas. Mintys materializuojasi – Monika Martyno​ moteris.
Malonioji Martyno mama moko marčią moteriškų ma​n​drybių. Moterys mėlyniauja miškuose, mala miltus, minko molį, melžia milžtuvėn, marinuoja mėsą, meniškai margina margučius.
Mylimieji mėgaujasi meile, meldžia mažylio. Monika mezga melsvus megztukus, Martynas meta maišiukan metalines monetas – mulkina mintis milijonais.

***
Metai mainosi. Martynas melagis – metė Moniką. Myluoja muzikologę Medą. Meda Martyno mūza.
Monika mano – Martynas menkysta.
Moters meilė miršta mandarininėj mėnesienoje...
Saulėlydis

2016-03-24 07:07:13

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2016-03-24 12:05:36

Mielos mintys ...

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2016-03-24 11:32:30

Meilės monas moka markstytis maloniai: manding, Monikai meilinasi miestelio mecenatas Mataušas. Mačiau.

Vartotojas (-a): baltoji varnelė

Sukurta: 2016-03-24 09:48:01

Įdomu.Ir mano yra panašus bandymas.Sėkmės!

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2016-03-24 08:42:06

Nuostabu, tiek daug surinkti žodžių iš tos pačios raidės. Pabandyčiau ir aš, bet baisiai laiko neturiu.
Vis tik aš labai abejočiau dėl Martyno pasirinkimo. Sakyčiau jis teisus, o ne menkysta. Pagyvenęs su Monika būtų pajautęs išsilavinimo skirtumą bei diskomfortą, o Monikai bus pamoka. Tai kalbu iš savo patirties. Tiesa, aš buvau jau studentė, bet pamąsčiusi apie ateitį, kad aš tokio išsilavinimo nepasieksiu - padėjau tašką, nors ir labai skaudėjo širdį.