Iš dienoraščių

Santrauka:
Apie Vincą
Kaip nėr elektros, taip nėr.
Kaip nėr noro į šviesą eit, taip nėr.
Šiandien aš uždaro būdo.
Nenoriu nei pro langą žiūrėt, nei kopėčių pasidaryt, kad galėčiau pro jį žiūrėt.
Nenoriu Vyrgos matyt.

Aš tik į barą noriu. Kartu burnoj – likimo skaudžias klaidas užglaistyt reikia.
Atmenu tuos laikus, kai šėldavom laukuos. Ir su gyvūnais visokiais. Raitūzus Vyrga atsiraitodavo ir bėgdavom tekini saulės pasitikt. Rasa žibėdavo kaip jos ašaros, kai susipykdavom. Aš jai grubiai už plaukų pagriebdavau! Bet ai, ką ten supaisysi savo veiksmus, kai kraujas pilnas džiaugsmo ir jaunystės tyrumo. Aš tada griūdavau ant kelių, prašydavau atleidimo, kvietkų jai į plaukus prikišdavau. Bet Vyrga užsimodavo man snukin ir bėgdavo namo. Tai aš tik kitą dieną atsliūkindavau ir pagrasindavau, kad jei su manim nedraugaus, tai jos namus padegsiu. Oi, kaip man patikdavo į akis grasint...

O tu tik pagrasink, ir sėdės ant sprando iki gyvenimo galo...
Dabar jau nebekaišioju ani jokių kvietkų, jokių grasinimų. Neperspėju...
O taip norėčiau moteriškės kokios kitokios, gražios, mėlynom akim, garbanotais plaukais.
O Vyrgos ir akys kokios tai kreivos, ir plaukai kaip stagarai.Trobą gali šluot ir su telyčia sumaišau pastoviai.
Ir taip man nuo tokių minčių bloga, taip bloga, kad diena iš dienos nebepajuntu, kaip ištisai „kūriju“, geriu. O Vyrgai mat nerūpi, kad mano viena koja jau grabe. Ji ir antrą norėtų įkelt. Bet jėgų pristinga klastingajai!
O kai sutinku kaimynę, man širdis daužosi, atrodo, tuoj pro švarko kišenę iššoks. Bijau, kad ji to nepastebėtų, nes ir ta ant sprando užšoks.

Moteris – ne žaidimas ir ne vyno butelis, kurį gerdamas susirauki, bet paskui erelis bare vaizduojies. Moters neišgersi, ir ji nesibaigianti. Jei prigludo – neatplėši.
Tai aš eidams taip bijau prisiliest kokią tai perekšlę. Kad tik man ant sprando neužšoktų, kad tik namo vestis nereiktų.

Šiandien eisiu į barą, o Vyrga tesėdi namuos ir limpa prie Stasio. Aišku, neleisiu.Ir dar ranka pagrūmosiu.
Bare gali širdį tikriems vyrams atlapot, tik ten gali susapnuot gerą žmoną ar tinkamą moterį.
Lapė

2006-10-16 21:33:28

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2006-10-17 19:14:52

Man atrodo, kad pokštaujate, Lapine. Stiliaus sklandumas man teigia mintį, kad turite geresnių žinių iš liet.k., negu čia parodėte:) Arba apsigimęs talentas:)))

Anonimas

Sukurta: 2006-10-17 14:35:41

Kažin, ar labai jau geras stilius pasirinktas? Sutinku, kad vaizduojama buitis ir kalbama buitiškai, tarmybės ir visa kita, bet tai skamba kažkaip nemaloniai. Neįprasti žodžiai, purvina atmosfera...
Yra klaidų. Tiek rašybos, tiek rinkimo.