Santrauka:
Manau, kad mano pasisakymas nebus ištrintas, ir jūs mane suprasit.
Atsiprašau visų skaitančių, kad po R. Kuršytės kūriniu parašiau tokį komentarą. Tiesiog esu (dirbu) užsienyje ir čia, darbiniame kompiuteryje, kur mes jungiame specialias kulkinio šaudymo treniruočių programas (jis tik tam ir skirtas), įsijungus internetą ir tuo pačiu Ž.Ž., matau tik 1/3 ekrano. Pražiopsojau visus prierašus, nes nemačiau jų. Atsiprašiau autorės ir jai paaiškinau. Šiandieną specialiai nuvykau į biblioteką, kad galėčiau pasinaudoti normaliu internetu. O parašiau todėl, kad ne kartą jos kūryboje radau kitų asmenų parašytose eilėse naudotas įdomesnes metaforas, žodžius ir net mintis, kuo ji visus kitus kaltina. Lietuvių kalbos žodžiai nėra kieno nors nuosavybė, visi gali naudoti visus jam žinomus žodžius, bet kai radau visą eilutę… tai ir parašiau savo nuomonę.
Bet tai dar nereiškia, kad autorė turi mane užgaulioti, parodydama savo „intelektą”. Gavau nuo jos ne kartą „ypatingas” žinutes. Žmogus, rašantis lyriką, naudoja tokius turginius ir gatvinius žargonus. Labai nusivyliau tokiais poetais. Taip juk negalima spręsti problemų ar ginčų. Ir tai jau ne pirmą kartą. Aš ne prieš jos poeziją, bet prieš tokį kitų menkinimą ir žeminimą. Ir labai nemalonu skaityti parašytą tekstą, kai tiek daug klaidų viename sakinyje.
Visi klystam, visi mokomės ir įgaunam patyrimo.
spika
2015-01-07 12:24:57
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): šaltuona
Sukurta: 2015-01-08 09:20:21
Juk tai tik mažas nesusipratimas:)
Vartotojas (-a): herbera
Sukurta: 2015-01-07 14:10:00
Ypatingas ( žeminančias) žinutes minima autorė R K mėgsta rašinėti, bet kai jos paprašiau, kad mano kūrinių nekomentuotų, tad kol kas tyla .
P Nijole, man panašiai būna, kai ilgam - keletui mėn viešiu Paryžiuje pas sūnų kaip kad dabar ir iš ten rašinėju į Ž Ž ar kitas svetaines,būtina kaskart perjungti kompą, nes jei ne - įsivelia pranc raidė ir tuoj kažkokie įžeidinėjimai...
Kas gali nepritarti Ramunei - su nuoskauda pritariu ir aš
Vartotojas (-a): giedrex26
Sukurta: 2015-01-07 13:45:09
...pritariu Ramunei...aš taip ir padariau...jokių kontaktų...ir daugiau problemų su ja neturiu...
Vartotojas (-a): Užuovėja
Sukurta: 2015-01-07 13:03:53
Aš pritariu vyr. moderatorei Ramunei Vakarei, reikia atleisti ir paleisti. Ką ir padariau.Nuo to laiko jokių problemų neturiu. Svarbiausiai vadovautis ne jausmais, o protu.