Pauzė

Kaip hipnotizuojančiai supasi medžiai... Linksta į dešinę, į kairę, vėl į dešinę pusę...
— O tu išnešei šiukšles? Žinai? "Maksimoi" cukrus tik už du litus, be vieno cento...
 Autobusu važiuoja žmonės: su savais rūpesčiais, tikslais ir dar visokio šlamšto pilnomis galvomis...  Įdomu, kuo kiekvienas trikdo savo smegenų veiklą? Ypač ta moteris su kavos puodeliu lėtai sau glostanti lūpas...
— Tai ar išnešei šiukšles?
 Kaip ramiai linguoja medžiai... Noriu ir aš tarp jų vėjui niūniuojant palinguoti, pasupti ant peties nutūpusį paukštuką...
— Neišnešei... Ko gero taip ir palikai prie durų. Šuo ištampys po kiemą... Kaip čia atrodys dabar?
Ūžia, zuja, burba, bamba, kala, tranko, rėkia... Ir dar tas dujų kvapas... Penkiasdešimt procentų nuolaida kuprinėms, moteriškoms rankinėms, žieminių batų nauja kolekcija, AVITELA, RIMI, IKI, ALKAVA, kava — tikras nuodas širdžiai, PEPSI COLA, KOKA MOKA už COCA COLA ir du pasibučiavę automobiliai netoli Kauno pilies tilto. Meilė. Tikra V. Šekspyro tragedija „Romeo ir Džiuljeta"...
 Taip norėčiau minutėlės pauzės savo galvoje... Pauzės.
Orinta

2014-11-18 12:09:51

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2014-11-18 21:11:53

Mintis išreikšta, požiūris aiškus, sudėliota gerai, tik:
 
Autobusu važiuoja žmonės su savais rūpesčiais, tikslais ir dar visu kitu šlamštu, prikištu jų galvose... > prikištu galvose > ir dar visokio šlamšto pilnomis galvomis
Įdomu, apie ką kiekvienas galvoja, alina savo smegenų veiklą? > alina savo smegenų veiklą > Įdomu, kuo kiekvienas alina savo smegenis? (arba, jei norima dar ironiškiau, būtų trikdo savo smegenų veiklą)