Santrauka:
Namus pradėjo lankyti vapsvos... ir ta proga, kad pats ruošimosi žiemai metas...
Faktai, ypač kurie prieštarautų kūrinėliui:
Bitė darbininkė išgyvena iki 4 mėn.;
1 bitė per savo gyvenimą pagamina 1/12 arbatinio šaukštelio medaus;
rečiau vapsvos irgi gamina medų, bet labai nedideliais kiekiais, jų medus gali būti toksiškas;
pavieniui gyvenančių bičių rūšys negamina medaus.
* Gal kurį kartą reikės apie namuose paklydusią vapsvą parašyti;}
Bitelė Dūzgė tikra darbštuolė, tik vis nesuspėja visų savo darbų atlikti. Šiandien nusprendė prisirinkti nektaro. Iš to nektaro priruoš medaus ir paslėps sklidinus stiklainėlius žiemai.
Nuskrenda viena kryptimi žinodama, kad po balkonėliais auga vaišėms tinkantys alyvų krūmai. Neskubėdama, virpindama sparnelius į smagią melodiją Dūzgė vis nutupia žolėje. Taip neleidžia sau pavargti, kol tikrasis darbas neprasidėjo. Pailsinusi sparnus vėl skrenda toliau. Tik pridūzgusi visai arti mato – alyvos jau nudžiūvusios. Nesuspėjo!
Nenorėdama likti žiemą be medaus, susiviliojo už stiklo augančiu ryškiažiedžiu augalu.
Šiaip ne taip surado tarpelį įsisprausti vidun pro vos vos pravertą langą. Nieko nelaukdama suskubo tiesiai prie žiedų. Tik įlindusi tarp kuokelių suprato, kad gėlės dirbtinės, kad jose nėra nektaro.
Nusiminusi ir pavargusi apskrido ratą apžvelgdama kambarį, bet nieko žydinčio nebeužtiko. Nudūzgė į virtuvę. Ten langas buvo plačiau atidarytas, todėl galėjo lengvai rasti kelią laukan.
Saulė jau ketino slėptis, o žiedai pradėjo užsiskleidinėti. „Nieko baisaus – šiemet medus bus iš į dilgėles panašių notrelių“, – galvojo plušdama po baltus žiedus iki pat vakaro.
O kitąmet tikrai tikrai spės į kvapnias alyvas.
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): klajūnė
Sukurta: 2014-08-07 18:03:00
Smagu, kad gražiai dirbo ir niekam neįgėlė....
Vartotojas (-a): kaip lietus
Sukurta: 2014-08-07 01:19:49
Pažintinis toks, sakyčiau. Na, notrelės ir šiaip visas tas veiksmas. :)
Vartotojas (-a): žemiški sparnai
Sukurta: 2014-08-07 00:07:04
Dūzgei patarimas pailsėti :) Net pats rimčiausias darbas kartais reikalauja, jog paliktume jį ramybėje. Vapsvų nemėgstu, tas pats ir su uodais: abu mirtį sėja...
Vartotojas (-a): Pakeleivis
Sukurta: 2014-08-06 20:51:58
Kai kitąmet vėl žydės alyvos, bitelė, amžiams apsikabinusi notrelių medaus lašą, skrydį sapnuos amžinuosiuose soduose (santrauka...).
Skaniausias nektaras – svajonė.
žiedai pradėjo užsiskleidinėti > ėmė merktis ar kitaip