Kaip ir gyvūno kailis, gyvenimas gali būti visoks. Tačiau kritinėse situacijose jis dažniausiai linkęs tą kailį išversti. Kiekvienas žmogus yra patyręs nusivylimo ir džiaugsmo akimirkų. Tie jausmai it ratas nuolat sukasi mūsų gyvenimuose ir ties kur sustoja rodyklė, suprantame, ant kurios ribos stovime dabar – kančios ar palaimos. Taip, tai riba, nes vienas iš šių jausmų negali tęstis amžinai. Žinoma, kas gi nenorėtų, jog laimė truktų amžinai!? Tačiau ne visada susimąstome, jog laimė, tas taip visų trokštamas dalykas, dažniausiai gimsta iš kančios, kai pastarajai jau laikas išeiti, nes ji jau stovi ant pačios ribos ir jausmų ratas nebegali sustoti ties ta pačia rodykle visą laiką. Mes visi turime skirtingus laikrodžius, rodančius skirtingą laiką, todėl nėra pasaulyje amžinos kančios ir amžinos laimės.
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): nenumeruojant
Sukurta: 2014-07-23 17:29:39
Kaip ir gyvūno kailis, gyvenimas gali būti visoks > turbūt turima omeny įvairūs gyvūnai, ne vienas? Tada šiuo atveju galbūt nevertėtų rinktis metonimijos, ji kiek suklaidina.
Žinoma, kas gi nenorėtų, jog laimė truktų amžinai!? > jungtukas jog yra šalutinis kad variantas – jei nėra būtinybės, jo geriau vengti.
Paskutiniame sakiny išreiškiama įdomi mintis.
Vartotojas (-a): kaip lietus
Sukurta: 2014-07-22 23:52:26
Ir todėl, kad tie laikrodžiai yra skirtingi, mes skirtingai suprantame laimę bei kančią. Kažkas gali priprasti prie skausmo ir tai laikyti įprasta būsena. Kažkam maža laimė (kito akimis) atrodys pakankamai didele. Ir atvirkščiai...