Santrauka:
Rytoj bus pabaiga.
Voldemaras Zacharka
XI
– Na, gal jau namo? – paragino „studentas“ susimąsčiusį kolegą.
– Pala pala, drauguži, – netikėtai lyg įgeltas stryktelėjo Tadas. – Berods, aš supratau, ko taip staiga pasikeitė Prapiestis! Čiupk prožektorių ir eime prie katilinės.
... Du vyriški siluetai pasišviesdami skrodė nakties tamsą. Štai ir katilinė, vieta, kur visi matė nukritusį Meškausko kūną. Morkėnas prožektoriumi blykstelėjo aplink. Plynas laukas, kuriame apart katilinės su kaminu nieko nepaslėpsi. Bet patyrusio seklio žvilgsnis užkliuvo už vienintelio kanalizacijos šulinio dangčio. Suradę atokiau besivoliojusį strypą, vyrai jį pagaliau pakėlė. Pašvietę dugne pamatė kažkokį išpampusį daiktą. Įlipęs stažuotojas ištraukė... žolės prikimštą žmogaus imitaciją.
– Čia yra tai, ką aš tikėjausi rasti, – teištarė Morkėnas.
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): Pakeleivis
Sukurta: 2014-05-14 14:54:23
(Santrauka įdomi, nes rytoj bus dar kai kas. Visada sakiau, kad kūryba susilieja su gyvenimu.)
apart > nevartotina svetimybė > keičiama į be, išskyrus
vienintėlio > vienintElio (ne vienutėlio gi)
Plynas laukas, kuriame apart katilinės su kaminu nieko nepaslėpsi. > Plynas laukas, kuriame tik katilinė, ir nieko nepaslėpsi.
Suradę atokiau besivoliojusį strypą, vyrai jį pagaliau pakėlė. > gal vertėtų apsukti sakinį, būtų aiškiau, kad pakėlė ne strypą
Kažką pradedu įtarti, bet nosis nuo vedžiojimo jau pamėlo.