bespalvė mėnesiena, bet švytėjime, poetiškas palyginimas su jaunystės filmu, kuris čia pat virsta metafora ir visuma – tarsi virpanti riba tarp „lyg būta, lyg nebūta“... pastovus budėjimas ryškina prisiminimus. Mintingai.
Graži, vaizdi miniatiūra.
Bet kai dėl haiku, jaunystės filmas nors ir realus dalykas, bet neišlaiko haiku frazės vientisumo, sugretinimas atrastas, bet neįtikina momento realumu, kaip atskira užuomina trečioji eilutė, nes jaunystės filmas sugalvotas, išmąstytas, bet ne vykstantis realiai dabar.
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): klajūnė
Sukurta: 2014-04-07 21:44:04
nors trumpa, bet talpu.
Vartotojas (-a): Kapsė
Sukurta: 2014-04-07 19:59:50
Gražus derinys — jaunystė ir mėnesiena. Kas išdrįs pasakyti kitaip?
Vartotojas (-a): Nijolena
Sukurta: 2014-04-07 15:31:52
Vaizdinga ir svajinga.
Vartotojas (-a): Vasara7
Sukurta: 2014-04-07 10:50:50
taiklus toks
Vartotojas (-a): atkaklioji
Sukurta: 2014-04-07 10:40:38
Nesvarbu - haiku ar ne, bet gražu.
Moderatorius (-ė): Goda
Sukurta: 2014-04-07 09:51:18
bespalvė mėnesiena, bet švytėjime, poetiškas palyginimas su jaunystės filmu, kuris čia pat virsta metafora ir visuma – tarsi virpanti riba tarp „lyg būta, lyg nebūta“... pastovus budėjimas ryškina prisiminimus. Mintingai.
Graži, vaizdi miniatiūra.
Bet kai dėl haiku, jaunystės filmas nors ir realus dalykas, bet neišlaiko haiku frazės vientisumo, sugretinimas atrastas, bet neįtikina momento realumu, kaip atskira užuomina trečioji eilutė, nes jaunystės filmas sugalvotas, išmąstytas, bet ne vykstantis realiai dabar.
Vartotojas (-a): Užuovėja
Sukurta: 2014-04-07 09:00:00
Tikrai taip buvo :)