Santrauka:
nuo ryto iki vakaro. pernakt
Kas pasvers
Mano vienatvę
Rytas
Arba morge
***
Atsibudau
Degė šviesa
Tą naktį išėjo
O būtum atėjusi
***
Atstok!
Ką tu darai
Taip mylisi tik rašytojai
Taip nuoširdžiai
O tu smauk
Kaip visada
***
Koktumas ausyse paklysta
Vėl ir vėl
Myliu savo
Ausinuką
***
Ilgesio klonas
Veidrodyje
Kokios jis muzikos klauso
O stikle?
***
Tabakiniais potėpiais
Susimaišo
Laikinumas su akimirka
Ir pamiršti
***
Kam patinka
O kam
ne
Vazelinu išsitepti lūpas
Kad gyvenimas
Į gerklę lįstų
Sklandžiai
***
Kas ieško
Išganymo po
Sutana
O kas balkone
Prie peleninės
Bazas
2014-03-28 15:15:50
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): Pakeleivis
Sukurta: 2014-03-29 00:23:14
Visokeriopo užtemimo metu bręsta tikros trauktinės.
Rytas. Arba pakilsi ir gyvensi, arba keliausi į priešingą pusę. Šis būklę įrėminantis kraštutinumas aiškus.
O tolesnės eilutės gana migotos. Kažkas, tu – autoriui būdinga išraiška (ir toliau Atstok, ką tu darai – lyg kažkas užpainiota, lyg dialogas su tuo, kas neduoda ramybės. Šviesos plykst, atsikvošėji ir… išėjo jausmas, bendrystė, o galėjo viskas spręstis palankiai. Įspūdis – nerealizuota galimybė. Gal per sudėtingai aiškinuosi, įmanomas tiesiog pabudimas ir mintys.
Toliau. Rašytojų (apskritai menininkų) santykiai – dvejopi: arba kiek begalima tikrai, besąlygiškai atvirai, emocingai, su visais karais ir siaubais, arba (jei kūriniais) – taip pat, tik nuotoliniu būdu. „Tu“ egzistuoja kitaip ir, reikia suprasti, skausmingai. Bet ir menininkai gali smaugti, tad kontrasto nematau. Tikrumo stoka?
O savo ausinuką ir aš myliu. Užsikemšu juo nuo išorės.
Veidrodžio realybę kadaise plėtojau ir aš, tai dabar apie stiklą. Jį suprantu ne kaip dužią materiją. Jis iš smėlio ir ugnies, tad irgi pilnas savotiškų dalykų – priklauso nuo ilgesio klono matymo.
Dar yra lango stiklas arba tas, kuris ant stalo pripiltas ko nors. Įvairūs pojūčiai ir ten.
Tabakiniai potėpiai – kad ir spalva. Pritemdyta, neskaidri, dūminė, atitinkamos ir mintys.
O dūmus leidžiant ratukais galima užsimiršti: formuoji, stebi… Galvojimas arba negalvojimas užrašomas po to.
Vazelinas prajuokino savo tiesa. Įvairiai pritaikoma (lūpdažiais, kalbomis), veikia slidžiai.
Ir paskutinis. Kas kur slepiasi… Puikiausia sutana ir sijonas arba kitoks kostiumas, bet jau peleninė balkone – aiškutėlis peizažas.
O kitaip visa tai – naktis buvo baisi, bet bandysiu gyventi; sutinku ją, ir ji savo metodais žudo. Ir vėl naktis.
Vartotojas (-a): spika
Sukurta: 2014-03-28 23:09:08
Keletą neblogų miniatiūrų radau:...1.kam patinka, o kam -ne... Ir 2. ...tabakiniais potėpiais...