Taip atsitiko, kad po kiaulių maro Lietuvą apėmė žmonių maro epidemija. Daugelis mokslininkų ir medikų spėliojo, kad taip galėjo nutikti dėl to, kad Lietuva nesugebėjo išnaikinti 90% procentų šernų populiacijos, kaip buvo įpareigota padaryti, ir kiauliška liga pakišo kiaulę patiems lietuviams, tai yra transformavosi į pavojingą maro atmainą, kuriai kol kas vakcinos nėra išrasta. Buvo ir tokia versija, kad būk tai priešiškai nusiteikęs Baltarusijos vadovas galėjo su šernais pasiųsti kaimynams ir užkrėstų nauja liga opozicijos atstovų partiją, bet šis spėjimas neturėjo jokių konkrečių įrodymų.
Žmonės ėmė mirti kaip lenktynėse prie nemokamo benzino – kas pirmas.
Europos Sąjunga sušaukė neeilinę Parlamento sesiją, kurioje priėmė vienintelį įmanomą teisingą sprendimą – 90% sterilizuoti lietuvių tautą, tai yra visus tuos, kurie gyvena Europoje. Kas yra už Atlanto, likę 10%, tai jau ne Europos reikalas, tegul amerikiečiai patys tvarkosi savo žemėje kaip išmano, Europa ten kištis negali, be to, užkratas, ko gero, nepersikėlė per vandenyną. Gi čia, savo žemyne europiečiai laisvi elgtis kaip nori, tuo labiau kad ir pati Lietuva yra Europos Sąjungos narė ir dalyvavo balsavime dėl šio nutarimo. Tiesa, susilaikė. Bet tai neišgelbėjo Lietuvos europarlamentarų, visi jie buvo suimti Parlamento salėje ir išvežti į sterilizavimo bazę, kaip ir priklauso tokiais atvejais elgtis.
Sienos su Lietuva nedelsiant buvo uždarytos, o aplinkinių valstybių gyventojai buvo pakviesti į masinę medžioklę. Už kiekvieną nušautą lietuvį buvo pažadėta 500 eurų premija. Privalomai į šį darbą buvo įjungti medžiotojų būreliai, grasinant atimti licencijas, jei atsisakytų dėl kokių nors sumetimų pavedimą atlikti.
Buvo siūlymų panaudoti atakas raketomis
oras-žemė, taip pat bombardavimus, bet jie iškart buvo sukritikuoti, nes taip būtų suniokota vietinė architektūra, pramonės objektai, bankai, kultūros įstaigos ir gyvenamieji pastatai.
Buvo ir kitas siūlymas, kurį teikė Europos humanistai, leisti lietuviams patiems išmirti nuo maro, atsisakant brutalaus žudymo, bet ir jis buvo atmestas, nes negali žinoti, ar tikrai visi lietuviai išmirs, ar nepasiliks koks pasislėpęs žeminėje ir paskui, kai jau susirinks į Lietuvą europiečiai, išlįs iš požemių ir užmes užkratą ant nieko neįtariančių taikių Europos žmonių.
Taigi, liko tik vienas kelias, masinė lietuvių sterilizacija, ir ji sėkmingai prasidėjo.
Pranešimas istorijos konferencijoje 201.... metais Paryžiuje
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): Pakeleivis
Sukurta: 2014-02-21 14:51:05
Prasmės labai įvairios, galima pažvelgti ir kaip į politinius veiksmus, ir kur kas paprasčiau: telk kokias nori pajėgas, knyslių maro užkratas gajus.
Antrame sakinyje vieną kad galima keisti jog
būk tai > verstinis junginys > esą, neva, girdi, kad, lyg, tartum; užtenka ir jau esamo kad;
tuo labiau, kad > be kablelio (tuolab kad, juolab kad)
Pabaigoje – po Europos humanistai aiškiau būtų brūkšnys
(pataisiau) kolkas > kol kas; licenzija > licencija (rašoma pagal lotynišką tarimą)
Rašant procentus, po skaičiaus paliekamas tarpelis. Kad nepabėgtų tekstą lygiuojant ar kitaip stumdant, nenušoktų į kitą eilutę, ženkliukas % paprastai su skaičiumi surišamias tokiu būdu: po skaičiaus vienu metu spaudžiama ctrl ir shift, tada laikant neatleidus spaudžiamas intervalo klavišas.