Elena. II dalis – Akių šviesa

Santrauka:
Tekstas nebūtinai turi turėti prasmę ar potekstę. Prasmę ar potekstę tekstui suteikia skaitytojas.
(Paskutinę eilutę perskaityti taip, lyg ji būtų tarpgalaktinio skaitovų konkurso finalinė eilutė, o varžomasi dėl 7 deimantinių Jupiterio dydžio planetų)
Svajonės neturi ribų, tačiau turi grindis. Tai ne plokštuma, o greičiau taškas, nuo kurio atsispiriama, neriama kažkur gilyn į save. Mažajam Princui tos grindys buvo Rožė. 
Mano rožė grakščiai pakibusi rankose. Mano grindys – kilimėlis prie jos buto durų. Mano beribis nėrimas į save slypi ten, kur dabar kažkas dainuoja nuostabiu balsu. Ten Elena. Kartu – ten aš. Niekas nėra taip panašus į mane, kaip ji. Kartais net atrodo, kad šnekuosi su savimi. Kad glostau save. Nuostabu, ar ne? Niekas nepavadins manęs savimyla.
Pasibeldžiau. Balsas nutilo. Lėtai... lėtai prasivėrė durys. Į tarpdurį nukrito angelas velniškai žavia šypsena.
– Labas... Melinda... – viskas, ką sugebėjau ištarti.
– O tu nesikeiti, – laimės kupinu veidu, tikriausiai dėl gėlių, dabar kabančių ant jos rankų, pašnabždėjo.
Vakaras verkė kruvinomis ašaromis, nors man tik palikus namus plieskė pilnatis. Dabar pilnatis plieskia jos baltame veide, ant jo krenta nakties juodumo plaukai. O aš? Aš vėl nežinau, kur kabinti paltą – juk ji manimi pasirūpins. Aš vėl nesijaučiu kaip namie – man patinka, kai ji galvoja, jog turi svečių. Aš visada geriu kavą, nes jai patinka plauti tirščius iš mano puodelio. Elgiuosi kaip mažas vaikas. Ir naudojuosi ja, lyg ji man būtų mama.
Lolita visada šypsojosi žiūrėdama į mane. Šiandien taip pat. Tačiau jos žvilgsniui krypstant į horizontą jis paskęsdavo tamsoje ir dar kažkur, kur aš dar nesu buvęs. 
Mano svajonės grindys slypėjo jos žvilgsnyje.
– O mergaite juoda kasa... Kur tavoji akių šviesa?
 
Pomidoras

2013-12-30 10:55:50

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2013-12-30 18:54:22

Pritariu tam, kas santraukoje: prasmes ir potekstes persiskaito kiekvienas sau.
Visos trys – Elena, Melinda, Lolita – kaip viena JI (minėjau anąkart susitrejinimą, dabar dar aiškiau).
Man Lolita pavojingiausia. Ir žiūrinčiojo grindys gali slysti smarkiai... Bet gražu, nes slysti turbūt gera.

(Beje, kitaip apvertus, bendra kūrinio mintis galėtų būti ne apie JĄ, o apskritai apie kelialypį žmogų, taigi ir JĮ, bet tai jau kitaip apsukus, nes personažai būtų kitokie, pavyzdžiui, koks vikingas, mamyčiukas donžuanas ir dar kas nors. Bet gražiau apie Eleną...)
 
Puikiai viskas sugula, čia nėra nieko nereikalingo.
----------------------------
„Mano grindys – kilimėlis prie jos buto durų.“
 

Vartotojas (-a): Langas Indausas

Sukurta: 2013-12-30 14:06:50

Perskaičiau taip kaip liepta... Įdomu. Komentuoti dabar nenoriu, nes reikia pamatyti (pajausti, suvokti) visumą. Lauksim tęsinio, o aš dar ir vieno deimanto. Galima jį padėti po eglute arba įkišti į kojinę...