Pamąstymai

Santrauka:
Tiesiog kartais kyla minčių :)
 
***
Individualiai pritaikytą iliuziją vadiname rutina.
 
***
Laiko gyventi nerandame todėl, kad jį sugalvojome patys. Jei nebūtų laiko, liktų tik gyvenimas.
 
***
Dienas, kai atsisakome įpročių, vadiname įsimintinomis.
 
***
Kad gyvenimas – tai upė, supranti, kai padarai nuotrauką ilgu išlaikymu.
 
***
Jeigu vidinis pasaulis egzistuoja, tai pasivaikščiojimas juo yra poezija.
 
***
Visuomenė – tai kaukių balius.
 
***
Žmogus negimė būti laimingu, jis gimė ieškoti laimės.
Nemokamas

2013-12-08 09:58:31

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Felicija Ivanauskienė

Sukurta: 2017-07-29 19:14:52

Prasmingi, keliantys šypseną, švelniai ironiški, diskutuotini, todėl įdomūs ir vertingi  posakiai.
 

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2013-12-08 18:30:49

2, 6 ir 7 – tai tik atkartojimai, žinoma, skaitytos mintys kartais sugrįžta.
1 – labai prieštaringa. Iliuziją gali tik prisitaikyti sau. Be to, argi iliuzija gali būti rutina?..
3 – ... bet juk yra žmonių, kurie būtent neatsisakydami įpročių ieško įsimintinų momentų ir randa; tad mintis tiktų tik tam, kuris pats nesistengia turėti įsimintinų akimirkų.
4 – išradingai, bet ne kiekvienas fotografas:)

Jeigu vidinis pasaulis egzistuoja, tai pasivaikščiojimas juo yra poezija. > Žavinga mintis ir prasme, ir gražia poetiška išraiška. Labiausiai ji ir patiko.

Vartotojas (-a): Eiliuotoja

Sukurta: 2013-12-08 16:39:35

Patiko 5 ir 7.