Nėra

Santrauka:
Iškirsta, sugriauta, sudeginta, atimta, užgrobta, išniekinta tai, kas sava, artima, šventa, kas mano sąmonėje augo, vystėsi, brendo kaip Tėvynės samprata, kaip mano sielos dalis...
Nėra Tėvynės... Gal Jos nebuvo,
Tiktai takelis su debesėliu,
Kuris vis dužo, kuris vis griuvo
Ankstų rytelį, vakarą vėlų...

Nėra seselių, tik miško aide
Liepų šešėlai tįsta ir liejas,
Nėra brolelio, tik beržo veide
Raitos sušalęs rudenio vėjas...
giedrex26

2006-08-29 00:51:19

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2006-08-31 01:23:39

tiesmuo =Vl...r

Vartotojas (-a): cedele9871

Sukurta: 2006-08-30 00:05:52

Gera lyrika. Liaudiška, švelni. O pirma eilutė, geriau pagalvojus – irgi nieko. Štai, kaip vienas variantų. Kur vaiko gimtinė, kuris gimė šeimoje nutremtoje prie Laptevų jūros? Ir t.t. ir t.t.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2006-08-29 20:40:30

illi,aš atsiprašau ,jei jus kuo supykdžiau, bet tai buvo diskusija... ačiū

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2006-08-29 20:26:39

illi,o man viskas rūpi,net jūsų sveikata...visgi bendraujame šioje erdvėje nuoširdžiai, juk širdis ne akmuo...

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2006-08-29 20:05:12

illi, aš ir esu gamtoje, atsakinėju į man siunčiamus atsiliepimus...o jūs atrodote keistai čia taip prisilipdžiusi prie mano kūrinio ,,nagrinėjimo,, , kad man jūsų gaila...

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2006-08-29 19:40:57

illi,aš čia tik dėl jūsų gero siūlau jums pailsėti gamtoje ,nes pradedate atrodyti keistai šioje erdvėje ,nuoširdžiai sakau - poilsis jums būtinas.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2006-08-29 19:29:21

kaip ne mano,illi, ar ne dėl mano eilėraščio jūs čia aukojatės,ar ne man stengiatės aiškinti tautų vado teorijos pagrindus ???Juk tai nelengva...

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2006-08-29 19:12:07

illi mieloji,branginkite savo sveikatą,rimtai pailsėkite, dėkoju už atsiliepimus,bet patariu daugiau taip nesiaukoti, geriau būkite gamtoje, juk taip ją mėgstate...

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2006-08-29 18:41:59

illi, nesinervuokite,matau kad ši darbo diena jums ne iš lengvųjų, nenoriu tokių didelių aukų iš jūsų pusės,tačiau įsivažiavus jūs iki planetos klimato pasikeitimų dėl šio mano ketureilio, darotės juokinga. Tokio didelio dėmesio sulaukti nesitikėjau, nes čia labai asmeniški jausmai ir galite aiškinti savo pilkais trafaretais kiek norit, man TŲ JAUSMŲ neatimsit. Stalinas tai taip ,,įrodinėdavo,,tai: nėra žmogaus ,nėra problemos. O jūs taip galvokit: yra žmogus ,bet nėra problemos ir eikit nors kiek į gamtą PAILSĖTI.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2006-08-29 17:14:44

atsiprašau , turi būti: pavartojau žodį

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2006-08-29 17:01:07

illi ,man viena aišku, kad bus sunku su jumis susikalbėti, nes matau ,kad neskaitėte nei Artiuro Rembo,nei Malarme, nei Rene Gilio ,,Traite du Verbe,, kur kaip tik nagrinėjama žodžio poetika.Jei aš šiame eilėrašty pavartojau žody Tėvynė, tai yra visai kas kita, nei materiali tos sąvokos reikšmė,tai jau JINAI yra pati idėja, unikalus tik vienintelis visame pasaulyje MANO dvasinis krūvis.Galima atsodinti ąžuolų giraitę,naują sodą,naują guobą ,tačiau ANŲ man nieks nepakeis...o jie buvo mano dvasinė Tėvynė.... IŠTISŲ TAUTŲ DVASINĖS TĖVYNES SUNAIKINIMAS buvo Stalino UŽDAVINYS NR 1. Dabar dar yra jo pasekėjų....

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2006-08-29 16:11:25

illi ,ir gėlė, ir rasa,ir Tėvynė eilėrašty turi reliatyvę sąvoką , toje Tėvynėje,dar YRA MANO TĖVYNĖ - TAI JAU NE MATERIALUS O DVASINIS TURTAS, o jūs knaisiojatės po žinynus, žodynus,ar dar blogiau lendate į Stalino laikų globalines teorijas ,nors atsiranda jas mėgstančių ir dabar...

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2006-08-29 15:24:22

illi, jūsų čia filosofija panaši į Stalino sukurtą - tautų budeliui irgi visas pasaulis buvo vienas katilas...taip labai paranku žudyti ir valdyti...nežinau gal automatiškai tai iš kur nors ištraukėte,ar pati tai sugalvojote,bet tai teorija kvepianti ....nors to žodžio nemėgstate, na pasakysiu ...bet ta teorija kvepia krauju... tačiau jus įsivaizduoju kaip labai trapią romantišką švelnią personą ,tai manau , KAD ČIA jūsų tik žodžių žaismas ir daugiau nieko.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2006-08-29 12:46:46

Mūsų žemaitis tas doras, labai gražios sielos žmogus irgi stumiamas nuo savo žemės....kaimas Lietuvos naikinamas visokiais būdais...o juk kaimas - LIETUVOS ŠIRDIS.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2006-08-29 12:23:22

Nakviša, patys mes niekad Tėvynės neteriojom -teriojo Ją mūsų priešai,o tie ,,patys,, tai buvo ir yra priešams Tėvynės tarnaujantys Tautos išdavikai - jie kaip maras keliauja per visą MŪSŲ ISTORIJĄ, ....O dabar jų aibės irgi ...todėl ir žūsta mūsų Tautos šviesiausios asmenybės, apsidairyk,Nakviša ,kiek rašytojų ,poetų,aktorių pačiam jėgų ŽYDĖJIME DABAR ŽŪNA LIETUVOJE...

Vartotojas (-a): Irna Labokė

Sukurta: 2006-08-29 10:00:33

su debesėLIU – VAkarą VĖlų > visiškai nėra rimo. Kodėl, Giedre, taip palikai?
Antroji strofa – jau gerai!

Anonimas

Sukurta: 2006-08-29 09:45:30

tautosakinis toks, su meile savo kraštui

Vartotojas (-a): Judy

Sukurta: 2006-08-29 09:39:00

graziai nuskambejo...
dužo, ne dūžo
tįsta- su nosine

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2006-08-29 01:44:29

Žodis šiam eilėrašty mano nėra nėra suabsoliutintas...Tėvynėje juk dar yra Tėvynė kaip neasiejama dalis individo...