Šiandien lygiai 4 mėnesiai, kai išėjo mano mama... Savo Gimtadienio dieną...
Papuošei mane, mama, juodu gedulo rūbu... Į rankas įdavei, mama, baltą liūdesio gėlę... Išėjai į tą šalį, mama, iš kurios nesugrįžtama. Varva liepos medus į tavo gimtadienio korį. Alsuoja vaško lietus į sūrią kapo tylą... Patiesei baltą kelią naujai pradžiai, mama, saulėtai dienai jau be tavęs, mama...
Mieloji, nėra tokių žodžių kurie palengvintu artimo žmogaus netekties skausmą, laikas užgydo, bet tame laike yra tiek išgyvenimų, kol viskas nurimsta susiguli.Aš taip nuoširdžiai tave noriu apkabinti, ir pasakyti, kad viskas susigulės , bet žinau tau reikia tai dar išgyventi, stiprybės mieloji, laikykis kai sunku bus gali man rašyti.
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): Burtažolė
Sukurta: 2013-11-02 22:33:07
Koks nuoširdus jautrumas eilių paprastume!
Puiku, kad rašote.
Vartotojas (-a): apolia
Sukurta: 2013-11-02 22:19:23
Mieloji, nėra tokių žodžių kurie palengvintu artimo žmogaus netekties skausmą, laikas užgydo, bet tame laike yra tiek išgyvenimų, kol viskas nurimsta susiguli.Aš taip nuoširdžiai tave noriu apkabinti, ir pasakyti, kad viskas susigulės , bet žinau tau reikia tai dar išgyventi, stiprybės mieloji, laikykis kai sunku bus gali man rašyti.