Šiukšlės

Santrauka:

Senatvės dienorašiai

2013. 10. 25.


Kartais nebereikalingi daiktai (... rūbai, žaislai, knygos, žodžiai, draugai...) tampa šiukšlėmis ir keliauja į šiukšliadėžę (... sąvartyną, antrinių žaliavų surinkimo punktus, užmarštį, kapus...). Būna, kad tiesiog voliojasi patvoriais, vėjų gainiojami pakelėm, kaupiasi lomose, pakampėse, lindynėse, iš kur atsklinda šaižūs garsai ar graudūs atodūsiai ir blogas kvapas – šiurpindami mus, ir mes niekaip negalim suprasti, kaip buvo metas, galėjom jiems skirti tiek daug dėmesio, meilės, brangaus savo laiko, kurio niekas nebesugrąžins. Todėl atsakingiau rinkimės, bent jau iš humaniškumo paskatų, nes, patikėkit, ir tie, išmestieji, turi širdį, ir jiems ją skauda.

daliuteisk

2013-10-25 07:00:10

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2013-10-26 06:16:50

Už santrauką:

1. Kaip sakė romėnai?  Viskas turi savybę praeiti (plačiąja prasme).
2. Būk skaistus darbais, poelgiais, mintimis ir... aplinka (ji nekalta).

Lyg nieko naujo, bet pakartoti sau ar užsirašyti reikia. Drausmina!..

Vartotojas (-a): Užuovėja

Sukurta: 2013-10-25 11:41:20

Taip, labai teigiamas pastebėjimas, glauskime vieni kitus, o ne kandžiokime.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2013-10-25 09:43:43

...aš irgi apie tai pagalvoju...gilios jaudinančios mintys...kaip viskas pasaulyje virsta švelniai tariant į nieką...viskas...