Keturios literatūrinės-epizodinės miniatiūros - etiudai

Santrauka:
(iš viso penkios, mat dvi pirmos po vienu pavadinimu: „Įžūli ironija“)
„Įžūli ironija“

* * *
- Pasakyk man, mano drauge, ar tu kada nors miegojai su mano žmona?..

- Ką?.. ar su ja tikrai įmanoma užmigti?..


* * *
- Vakar sužinojau, kad praeitą savaitgalį, kada buvau išvykęs į komandiruotę, tamsta miegojai su mano žmona? paneik tai, jei tai netiesa?..

- Mhmm, nors miegojau su tamstos žmona vienoje lovoje,  tą naktį, kažkodėl, sapnavau tamstą, o su kuo miegojo tamstos žmona, tai negaliu pasakyti, išskyrus tiek, kad tamstos žmona, smaugdama žemyn mano aptemptas kelnaites-glaudes, tuo metu vis kartojo tamstos kaimyno vardą; tai jus dominančiu klausimu: su kuo miegojo iš tikrųjų praeitą savaitgalį tamstos žmona, gal ji pati geriausiai gali apie tai jums pasakyti?..

--------------------

„Seksualinės mažumos“
* * *
- gerbiama senmerge, pasakykite prašau, ar jūs tikrai neištekėjote, kad esate lesbietė? - klausia bendradarbis moterį, kurią visas kolektyvas laiko senmerge.
- ne, aš neesu lesbietė.
- tai kodėl aš jus mačiau demonstracijoje - gėjų ir lesbiečių eitynėse?
- todėl, kad aš esu senmergė, ir pastoviai kenčiu patyčias ir diskriminaciją, kada viešai yra aptarinėjama ir domimasi tokiu klausimu: „su kuo aš miegu, su kuo lytiškai santykiauju, jei neturiu jokio gerbėjo jau 10 metų?“ juk aš nesidomiu su kuo miegojo jūsų žmona.
---------------------

„Tolerancijos deficitas“

* * *
– atsiprašau, būkite malonus pasakykite prašau ar sekantis sustojimas yra...
– atleiskite, aš ne jis, aš ji - klausau jūsų?..
– Ką?!.. chamas! iškrypėlis! išsigimėlis! pasaulio pabaiga!..


IR
„Biblijinis kuriozas“

* * *
- Eik tu na - a- a- a - a -
a - a -  ktį!
iš Dangaus!!!
, – tarė Dievas ant

žmogaus...

ir išėjo

Adomas ir Ieva,
vieno Tėvo-Dievo (vaikai) - Sūnus ir

Dukra?..
kvinta

2013-09-10 23:22:14

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): VoldZak

Sukurta: 2014-03-04 18:46:38

Jooo... Su mano kiaule nesudėsi. ;)