Sustirusioj tyloj varvėjo žvakės. Liepsnoje plevenanti jautrumo dvasia tyliai meldėsi, vos krutindama nematomas lūpas. Nesvarbu, kad lauke kažkas mindžiojo čežančius lapus, kiek atsigavusius po žiemos miego ant dar sušalusios žemės.
Tyloje tai buvo visiška beprasmybė.
Žvakės švieselė sujudėdama atsidūsta. Tai ne amžinybės šviesa, o sklidina taurė noro gyventi. Pramerkus akis priimti kvėpavimą, kaip didžiulę dovaną.
Rankos mostu negalima nubraukti visko, kas išgyventa! Beprotiškai savanaudiška skaudžiu žodžiu sugriauti kitų gyvenimus, net nepagalvojant, kad būtent tas kitas žmogus yra tavo gyvastis!
Veidrodis nemelavo, akių vokai, kiek patinę ir apsiblausę, klausė —
kodėl? Atsakymas, kiek lukterėjęs, šokteli tiesiai į žvakės liepsną.
Supratau, jog, jei užpūsiu liepsnelę, aš sušalsiu. Suragėsiu, kaip senas lapas šalčio glėby. Atsitiesdama priimu tvirtą sprendimą, kad man dar reikia daug pamatyt ir pajaust, perlipt ne vieną kalną ir perplaukt giliausias upes.
Auštančioje ryto šviesoje noriu matyti savo Angelą Sargą.
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): Eiliuotoja
Sukurta: 2013-04-24 15:08:08
Prasmingi, jautrūs apmąstymai. Patiko.
Moderatorius (-ė): Goda
Sukurta: 2013-04-24 09:13:53
Žvakės liepsnelėje visada yra magijos, ypač maldoje. Gražūs, sklandūs ir prasmingi apmąstymai. Ypač išsiskyrė šios tarsi išvados:
Beprotiškai savanaudiška skaudžiu žodžiu sugriauti kitų gyvenimus, net nepagalvojant, kad būtent tas kitas žmogus yra tavo gyvastis! Ir poetiška nuostabi pabaiga:
Auštančioje ryto šviesoje noriu matyti savo Angelą Sargą. Čia kiekvienam rytui:)
Nuo žodžių sušalusios, sušalsiu nubraukiau nosines. (tik šąla...)
Vartotojas (-a): Himmel
Sukurta: 2013-04-23 21:40:17
Mėgstu kūrybą skaityti ir pajusti, kai manyje skamba muzika. Dabar mp3 grotuve Lana Del Rey "Summertime Sadness".
Labai stiprus poveikis.
Prasmingi ir viltingi žodžiai, kurie pačią viltį paverčia didingai liepsnojančiu laužu.
Norėčiau dabar Jus apkabinti.
:)