Parša pasaka

Santrauka:
Tai šmaikšti pasaka apie paršelius, kurie Pomidorų parke pasėjo pupas, kurios labai nepatiko putpeliukui Purpliukui... Pasakos visi žodžiai prasideda p raide.
Parša pasaka

Priiedė paršele pėpėru, prisdėrba paravun patarmasa, prisišliorpė pėlna pėlna pėlva. Pradiejė pustė pėlva. Prisiėjė pėlna Pamiduoru parka pilkuom pupuom. Penktuojė popa pradiejė praustėis pusbačkie, penkėšimtuojė patvuorie pėina potas praus, penkiuolėktuojė princa praša. Potpeliukou Porpliokou popas pakyriejė. Porplioks pieštoka padruožė, puopierio pasėiemė, pradieje…

                           Pagerbtė parša

Plungės pilietis Porplioks praša popas pragintė - Pamiduoru parks pabūto porporėnis. Popas pėlkas pradiejė pakyrietė, porporėnės patink.
Prašuom popu pradingtė.
Pasiraša: Potpelioks Porplioks Plungės pylėns.

Parašė plungėškis, paraša padiejė, pabaigė. Paštininke Prane padavė.
Pralinksmiejė. Popas pradings!
Parša pradiejė palitus pėrktė. Pėninga plauktė plaukė. Pradinga. Palita prakiora, pėpėrus pelium pragars pagruobė. Prisėgierė pėina, parša pasnaudė, pėpėru panuora. Pėpėra prapoulė - pelės pagruobė! Parša pruotingė popas pėlkas prarėjė. Popas pradinga, Plungės pylėnuo Porpliokuo poiko. Popas parša prarėje, patėka poikės popas!

Pasaka pasekė paršos. Pasaka patėka. Pasekiau popu princou. Popiou patink pasakas. Pasekė pasakelė pele. Patėka parša pasaka. Pelie pasekė pastarnuokou. Pastarnuoks pasakė:
-Poiki parša pasaka, pelelė, poiki !
Pasekė pelieda. Pelieda patėka. Pasekė paprika, pėpėru priiedose. Pradiejė paprika pluotė. Patėka. Pasekė puovou. Patėka pasenosi parša pasaka puovou. Pasaka pradiejė pasentė. Pradiejė pakyrietė. Pakampie praruga, pasena. Parša pruoanuke patievis pasekė pasenose, prarugose pasaka. Pasaka patėka. Pasekė parša pasaka popu princou. Princos pasaka prisėmėnės pasekė pasauliou!
rasytė

2013-03-12 17:30:51

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Komentarų nėra...