Vaškinis obuolys

Kai nušvis aušra…
Kai šerkšno baltumas virs žėrinčiais rasos karoliais…
Kai aš lediniu vandeniu nusiprausiu ir basom kojom po žolę braidysiu.Tu atšliauši…
Dar nežinau, iš kur, galbūt net nepastebėsiu.
Žinau, tau šalta, nemalonu šliaužti. Tavo vaikiškas kūnas išlepęs. Tu įpratęs visko reikalauti riksmu, inkštimu, maldavimu.
Mano tuščios didybės žaltys – gundytojas, siūlantis vaškinį tuščiavidurį obuolį. Esi mano proto vaisius. Štai jau kalbi maldaudamas.
– Argi bloga mums buvo dviese?.. Tu juk niekada manimi neatsikratysi!.. Kova tarp mūsų per daug nelygi. Juk tu toks geras, drąsus, gražus, protingas, viską sugebantis ir talentingas!.. Tiek mažai vietos užimu tavyje.
Tik susitaikyk su manimi, ir virsiu mažu debesėliu, tavo kvėpavimu pavirsiu. Viską už tave darysiu, kalbėsiu už tave. Aš glostysiu tavo plikę ir pinsiu laurų vainiką tavo iškiliai galvai.
Manęs vieno užteks žavėtis tavimi. O tu galėsi niekuo nesižavėti – tik savimi.
Jeigu mudviejų kas nors nesupras?.. Nesvarbu! Palik gailestį, užuojautą, dėkingumą ir kitas gerai atrodančias, bet beprasmiškas Dievo dovanas. Jos persisunkusios nuolankumo. Mes ir taip visko turime, mes spindime dviese, net širdies nereikia.
Jau žinau, jis visai nebaisus, su juo tiesiog net nereikia kovoti. Tik lediniu vandeniu nusiprausti, po šerkšno išbalintą pievą pabraidyti. Ir kai kojas užgels karščiu, tada pajusi, pažvelgęs į šventiškai pasipuošusį pasaulį. Jo nėra, tik skaisčiai mėlynas dangus ir žemės kvėpavimas mieguistas, miglotas.
jassonas

2013-02-20 11:44:04

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Laima

Sukurta: 2013-02-21 15:05:32

tapybiškas, puikūs epitetai ir metaforos, gera skaityti tokius darbus

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2013-02-21 08:34:27

...mintys su vaizdu, tapomu kiekvieną dieną, kovojant su savais demonais, kurie lyg šešėliai glaustosi, nuo minčių iki vaizdo...vis iš naujo besikartojančiu sielišku motyvu...
PUIKU

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2013-02-20 23:14:04

Jūsų stilius.

Vartotojas (-a): Roberta

Sukurta: 2013-02-20 21:25:58

gera skaityt....

Vartotojas (-a): juodvarnis

Sukurta: 2013-02-20 18:01:54

Geros Jūsų mintys.

Vartotojas (-a): Laima-L@

Sukurta: 2013-02-20 17:38:43

Gera mintis.

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2013-02-20 13:45:56

Puikus receptas tiems, ką žaltys dažnai bando sugundyti.