Keturi raiteliai

Dabar aš tuos raitelius stebiu iš tolo. Jie bėga prie horizonto. Jie toli, nes didėja mano noras gyventi. Kai žvelgi iš toliau, neatskirsi raitelių nuo žirgų. Tai tamsūs siluetai, monstrai, kentaurai. Tai keturi raiteliai: siaubas, pasimetimas, neviltis ir praradimai.
Visada nėščia daugiavaikė mano baimių motina pagimdė juos iš mano sergančio proto vaizdinių.
Jie atbėgdavo į mano mažytį kambarėlį šnopuodami ugninėmis šnervėmis, taškydamiesi tulžimi ir pagieža.
Jų nereikėdavo ganyti, nereikėdavo šaukti, jie patys jausdavo momentą, kai mažiausiai būdavo reikalingi. Akimirksniu užpildydavo visą erdvę, prispausdavo prie sienos, neleisdavo kvėpuoti. Bėgdavai nuo jų į lauką, jie žvaigždėmis užgriūdavo, smaugdavo tamsia bedugne, vėtromis kaukdavo – nieko neprisišauksi. Tik užmigsi valandėlei visiškai nusikamavęs, jie ir vėl pažadins savo pamėklių sparnais, savo giltinės grimasomis.
Jie kaip džinas: visada išlenda iš butelio, kuris jau tuščias, kuris jau tiktai dvokia.
Žinau, jie ten, prie horizonto: perkarę, lakstydami šnairuoja dar į mane, bet aš turiu prieš juos ginklą: susitaikymą ir ramybę. Aš susitaikiau su viskuo, kas buvo, manau, susitaikysiu ir su viskuo, kas manęs laukia. Aš paprasčiausiai neduodu jiems pašaro – savo baimės.
jassonas

2013-02-19 08:41:27

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2013-02-19 22:39:37

Vaizdingai.

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2013-02-19 14:46:08

Dažnai įvardytos šmėklos dingsta. Stiprus bandymas su jomis susitvarkyti.

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2013-02-19 09:29:29

...baimių arkliai...jų daug, jie minta mūsų baime-neviltimi...atsinešame juos su gimimu, ties horizontu juk teka ir leidžiasi saulė, baimių motina...
...mano baimių motina visada nėščia, jos įsčiose slepiasi tai ko aš bijau...
...mintis gili, tačiau man geriau būtų vietoj žirgų tačiau Jums geriau žinoti...