Debesėlių stebėjimas

Mano mintys – užslenkantys debesėliai.
Jie lyja tiesiai į sielą.
Vieni lengvi lyg pūkas, lyg ploniausias šilkas drėkina jausmus skaidriu lietumi – ramina.
Kiti spinduliuoja varsomis – lyja žiedlapiais ir džiaugsmo kibirkštimis.
Dar kiti klampūs kaip miglos po šalnos, persmelkia šalčiu iki kaulų. Ir klimpsta siela rūke, ir šaukia šviesos nematydama.
Jie būna juodi, gauruoti, griaudėjantys ir žaibuojantys, žudantys ir kerštaujantys...
Šitiek energijos juose slypi...
Kai kurie atšliaužia kaip gyvatės pažemiu, nepastebimai. Gražiai atgrasūs įlenda į vidų, susisuka sau šlapią guolį ir gelia, nuodija.
Kartais juos priimi kaip brangius svečius, kurie nedėkingai nusiaubia tavo tvarkingą būstą.
Netgi raminamai, melancholiškai lyjantys, netgi spinduliuojantys yra pavojingi. Gali ištirpinti, gali sudeginti...
Mano mintys – mano spalvoti debesėliai. Gera būtų juos plaukiančius pro šalį stebėti, apžiūrinėti. Gera būtų spręsti, kurį įsileisti į vidų.
jassonas

2013-02-10 09:39:04

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2013-02-11 01:32:21

Vaizdinga. Be to, dar galite valdyti situaciją. Mano tai visi debesys kamuoliniai-uraganiniai...

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2013-02-10 18:35:18

Įvairiaspalviai tie debesėliai - kaip pats gyvenimas...

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2013-02-10 09:57:57

Manau, eilėraštyje-prozoje turi būti kažkiek rimo, o čia jo pasigedau.
Kūrinėliui trūksta „gazo“, bet mintis gera.

Anonimas

Sukurta: 2013-02-10 09:44:08

Labai gražiai parašyta.