Norų išsipildymas

– Laba diena. Jūs norėjote mane pamatyti?..
– Neprisimenu!?..
– O aš sužinojau jūsų norus ir atėjau.
– Kokius norus!?..
– Na, jūsų noras buvo toks stiprus, kad net per atstumą
prašėsi materializuojamas. Aš pajutau tokius stiprius impulsus. Mano labai šilti delnai.
– Jūs ekstrasensas?..
– Ne.
– Bet aš niekam apie savo norus nepasakojau!?..
– Jūsų žmona žino.
–   Taip…Mano žmona žino visus mano norus. Jūs su ją bendravote!?.. Kas  tarp jūsų buvo!?..
–    Ne,  tą prasmę ir tą linkme, kur jus kreipiate, aš nebendravau.
– Kokia linkme, kokia prasme!?..
–   Na, visi vyrai kreipia ta linkme. Aišku tik viena, jūsų žmonos norai žymiai didesni. Jūs net tiek ir nenorite…
–    Jūs norite pasakyti, kad mano žmona besotė! Ir iš viso skamba labai daugiaprasmiškai!
– Gal jūs netikite, kad jūsų žmona padori?..
– Ne jums spręsti!.. Tikiu!.. Ne tas žodis!.. Ji tobula!..
–   Neduokite tokios garantijos. Tobulas yra tik pats Dievas  arba didysis mūsų Visatos Išjudintojas, o gal tik jo idėja.
–    Man jau darosi neramu. Ko jus norite!? Ko Jums iš manęs reikia!?
–     Iš jūsų man nieko nereikia. Tai jūs norite, kad aš patenkinčiau jūsų norus ir sukelčiau pasitenkinimo bei palengvėjimo jausmus
–     Dar ko!.. Jūs neatrodote panašus į žmogų, galintį mane patenkinti!..
– Nejaugi jus domina vyrai?..
– Apie ką jūs čia!?..
– Aš apie orientaciją…
– Aš …teisingos orientacijos, teisingos pakraipos!
–    Na, sunku būtų pasakyti, kas, kur ir kaip, ir ar teisingai pasikreipęs. Mane, tiesa sakant, tai džiugina, tenkindamas jūsų norus ir jausmus jausiuosi saugiai. Mano profesijoje svarbiausia saugumo technika.
– Kas jūs!?..
– O jūs?
– Esu psichologas, neakivaizdžiai studijuoju filosofiją.
–   Taipogi mėgstu pakalbėti. Šiaip tai aš atėjau pagal skelbimą. Aš mūrininkas, ruošiuos jums namą statyti.
jassonas

2013-02-02 08:49:48

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Komentarų nėra...