hm

Aš nepamiršiu prisimint perfomansų
ir happeningų
kultūringuose tabako fabrikuose

palikdavau jūrmiestį tik nepaskutinį
Dievas pastebi
paprašysiu apsispilti našlės rankomis
kur pirštai vorų kojos
netobula

2013-01-12 18:54:59

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2013-01-12 22:35:17

ups-- pataisymas, ten ne daugiskaita našliai, o vienaskaita našlei:
/ ir jam gerai, ir juodajai našliai -> našlei /.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2013-01-12 22:03:36

"Žaismė iš pasakytų žodžių nuotrupomis< kurios sudaro išbaigtą mintį - tik sakomą vyro, ne moters, o vyro sakomą, jei jam nebesinor gyvent, bet kadangi vyrų yra mažiau, nei moterų, o moterys vis labiausiai nori patirti motinystės išjautas ir potyrius ir išgyvenimus, TAI, kad tas brangus padaras vyras, kadangi jų mažiau, nenueitų velniop - veltui, būdamas dosniu tačiau nenorintis gyventi, nutraukia savo gyvenimą "juodosios našlės glėbyje" ir jam gerai, ir juodajai našliai...
štai ta žaismė tokio vyro (na paveikslas vyro nenorinčio gyventi, bet pamaldaus vyro):
"Aš nepamiršiu prisimint
ir...
paprašysiu apsispilti našlės
rankomis
kur pirštai vorų kojos"
, – na jei savižudis, būdamas visiškai blaivaus ir šalto proto, nenorėdamas gyvent, prieš tai parašo testamentą, kad visus organus atiduoda dykai pacientams laukiantiems organų donoro; ir... lengvai pasitraukia iš gyvenimo, kiek įmanoma sveikesnį palikdamas savo kūną; (kad būtų galima jį išdalint pageidaujantiems.) o va šitas būtų, suranda ne barakudą, o juodosios našlės prototipą, ją apvaisina, ir... pasitraukia iš gyvenimo. va taip atrodo tos nuotrupos, bet tik vyro lūpose, toks ekstravagantiškai ciniškas tekstukas.

Vartotojas (-a): Beprotybė

Sukurta: 2013-01-12 19:54:10

Mesčiau lauk dievą ir palikčiau eilėraštį. Tu, man patinki.