vargas su majais

kaip apmovė majai gėda
teko švęsti vėl Kalėdas
Nauji metai Trys karaliai
tęsės baliai festivaliai

dabar spengia smegeninė
nuo šampano ir degtinės
pertraukos aktyviai prašo
nepriims daugiau nė lašo

dirbt pradėti būtų laikas
nes kišenėj litai baigias
tai užtraukė majai vargą
eisiu vėl rytoj į darbą
By Zenas

2013-01-12 17:19:03

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2013-01-12 19:32:36

O jūs ką, per naujuosius geriate, ir saulės nepasitinkate naujųjų metų ryte... sausio pirmąją?.. taigi pirmasis saulės tekėjimas pirmąją naujųjų metų dieną... mhmmm. ir taip iki šiandien; sausio 12d.?..tai kas čia per religija? :D

beje, majai neapgavo, o tie kas nusprendė kad majų kalendoriaus pabaiga yra pasaulio pabaiga, na tai patys save ir apsigavo. (matyt labai jiems norėjosi, kad ta pabaiga ateitų ir pasaulio nebebūtų daugiau, o tai ateis kiekvieno gyvenimo pabaiga, bet alyvos kaip žydėjo, taip žydės, ir po tų gyvenimų pabaigų, ir kris jų lapeliai nuo saulės ir vėjo... o jie norėtų tikriausiai, kad va kai jų kūno laikas išsieikvos, kad ir pasibaigtų gyvybė visoje Žemėje, visiems laikams, ir po jų daugiau nieko nebūtų...)
Majai neužsimena apie pasaulio pabaigą niekur, taip žmonės sumąstė, kurie ne-kurie, o majams, gal jiems plokštė baigėsi (akmens), o gal jie laikas nuo laiko sudarinėjo kalendorių tokį dangaus kūnų; (apskaičiuodami į priekį) matai, juk ir ne majai (dabartiniai žmonės) sudaro efemerides į priekį, kur ir kaip stovės dangaus kūnai Žemės atžvilgiu, nuo tokių tai ir tokių metų į priekį, (jomis astrologai naudojasi, kosmogramas sudarinėdami individualiai kiekvienam, ir visoms valstybėms, ir tautoms, iš tų kosmogramų paskui spėliodami - pranašaudami ateitį), ir jų laikas baigiasi; vis reikia į ateitį jas sudarinėti, kaip ir kalendorių, kuris sudarytas metams; efemeridės būna sudaromos daugeliui metų į priekį, ne vieniems. Po to, vėl sudarys naujas, nuo praėjusių iki ateinančių, ir ne vienų metų į priekį, bet juk kada efemeridžių sudarymas baigiasi, o sekančios sudarytos dar neišleistos, neišspausdintos, vis tik tai nereiškia pasaulio pabaigos; jei efemeridės bus sudarytos iki 2023 metų. tai kas vadins tą datą, kad va, čia ir bus pasaulio pabaiga, pats save apsigaus...) taip kad neapgavo jokie majai, o satyra tikriausiai norintiems ir laukiantiems, bei apsigavusiems, tos pasaulio pabaigos. Nu bet kas per religija gerti dvi savaites, na, ir sveikatos turėjimas jūsų... :D tai gal vargams jiems su tokia gėrimo (gėrimų su laipsniais) religija...

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2013-01-12 17:39:31

O kur dar Senieji nauji metai? Juk dar viena šventė laukia