man atrodo, be rimo būtų geriau. Arba kažkaip kitaip gal surimuoti. Čia truputį per daug sniego:)
Anonimas
Sukurta:
2012-12-16 14:45:25
aha, taip ir noris ten pasikapstyti :)
Anonimas
Sukurta:
2012-12-16 14:24:14
100proc. žiniai, kad ne haiku. Nors gražus trumpukas.
Žiemos rytas
Prie apsnigtos eglutės
Įsiamžinam
tikriausiai ir tai dar nėra haiku, nes zipas turi buti tiek emociškai paveikus, vaizdeliškai, arba šiek tiek į pievas pafilosofautas, na haikas kai užsiuodžiasi širdies dalis ir proto vingiai tai pat, bet daugiau tuk tuk iš tuk tuk pozicijos, per buitį, nuostabą į pjedestalą, į žvaigždę, bet neperdaugiausiai pasakorinant, personifikuojant, metaforom nepergožiant, iš vis jos nebūdingos, arba labai subtilios tokios ribinės.
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): nenumeruojant
Sukurta: 2012-12-16 18:27:57
man atrodo, be rimo būtų geriau. Arba kažkaip kitaip gal surimuoti. Čia truputį per daug sniego:)
Anonimas
Sukurta: 2012-12-16 14:45:25
aha, taip ir noris ten pasikapstyti :)
Anonimas
Sukurta: 2012-12-16 14:24:14
100proc. žiniai, kad ne haiku. Nors gražus trumpukas.
Žiemos rytas
Prie apsnigtos eglutės
Įsiamžinam
tikriausiai ir tai dar nėra haiku, nes zipas turi buti tiek emociškai paveikus, vaizdeliškai, arba šiek tiek į pievas pafilosofautas, na haikas kai užsiuodžiasi širdies dalis ir proto vingiai tai pat, bet daugiau tuk tuk iš tuk tuk pozicijos, per buitį, nuostabą į pjedestalą, į žvaigždę, bet neperdaugiausiai pasakorinant, personifikuojant, metaforom nepergožiant, iš vis jos nebūdingos, arba labai subtilios tokios ribinės.