Santrauka:
mintys prieš pabaigą
Mane neramina mintis, kaip sutikti tą artėjančią globalinę padėtį — pasaulio pabaigą? Neprašau patarimo, kaip išsigelbėti, o klausiu, kaip sutikti. Išsigelbėti, manau, tokiai kaip aš beprasmiška ir svajoti, nes jei ir bus koks Nojaus laivas, tai pensininkę visi nustums.
Na ir gerai — lai išsigelbsti jauni, kurie kurs naują pasaulį, likę viens nuo kito už kelių šimtų kilometrų, kaip pranašaujama. Na, ir gerai, bent naujai sukurto pasaulio žmonės viens kitą mylės, bus kaip tikri broliai-seserys (ne tik teologų žodžiais, kaip dabar).
Taigi, aš jūsų, kolegos ž. žoliečiai, klausiu patarimo, KAIP SUTIKTI pasaulio pabaigą? Turtų gi nereiks jau, broliškos meilės nebeįskiepysim viens kitiems... Liko nedaug laiko, o kaip sutikti, neišmanau. Pasaulio pabaiga — tai ne Naujųjų sutikimas...
Apmaudu, kad nieks nepataria, kaip sutikti, o tik teigia, kad pabaiga bus, ir nurodo datą. Jei jau Dievulis pranešė kokiam žmogeliui, kada bus, ir tas žinutę išplatino, tai galėjo duoti info ir kaip jai pasiruošti... Pasiruošti ne išsigelbėjimui, o gražiam žmogiškam sutikimui. Kadangi to nežinau, tad ir suku galvą KAIP? Nepataria ir laida „Pasaulis X,“ — vakar žiūrėjau, tai rodė tik, kad Kauno teatro patalpose yra vaiduoklis...
Kadangi išsamaus patarimo negaunu iš niekur, tai pelytę atvariau ant CREDIT.LT ir paprašiau maksimalaus kredito — 17000 litų, (esu girdėjusi, kad ne vienas Lietuvos šulas gauna tokią mėnesinę algą, ir nesuprasdavau, ką veikti su tiek pinigų, tai to šulo kailyje sumąsčiau pabūti ir aš, nors prieš pabaigą, tuo labiau, kad kredito grąžinti nereiks — pabaiga bus.) Likusias gyvenimo dienas maitinsiuos tik aukščiausios klasės restoranuose, rengsiuos ekstravangiškai, eisiu į visus šaunius renginius ir dalinsiu šimtų litų benamiams ir nestokojantiems (ne po penkius lt, o po šimtus, gal jie nenustums nuo išsigelbėjimo laivo... Beja, manau, to laivo ir nebu (juk kartą jau buvo), o pabaiga bus ugninė — ugnis nusiaubs pasaulį, o išsigelbėjimas tuomet nusimatytų tik tokiems, kaip „zuopis“, kurie įsitaisę sėdi daugiaaukščio paskutiniuose aukštuose, tik, deja, tų dangoraižių Lietuvoje ne taip jau daug... Apsukrieji tai įsigytų didžiulį šaldiklį ir tupėtų, kol pasibaigs pabaiga, jei ji bus ugninė. Kokia gi, nieks nežino...
Einu atsiimti kredito, sako, kad gaunama per penkiolika min., o kol rašiau, tiek praėjo. Sveikinkit — aš turtinga, gyvensiu likusias dieneles kap milijonierka. Sėkmės ir Jums. Pagarbiai — milijonierka herbera.
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): skroblas
Sukurta: 2012-12-17 21:33:59
Priims priims, Dievulis visus gerus žmones priima. Ypač tuos, kurie linksmi ir dėl kokių tai "pabaigų" neverkšlena, nepanikuoja, o iš pat ryto, vėl iš pradžių, imasi dirbti, rašyti, kurti.
Vartotojas (-a): spika
Sukurta: 2012-12-14 23:01:44
Smagu čia pas Jus. Manau, gal geriau be kreditų...O jei nebus? Tai juk suras ir užsikasusią rūsyje. Manau reikia varyti į dar Galycino statytą vyno rūsį, dar gerus draugus pakalbinti, ten tai bus smagumėlis. Vynas nemokamas, senas, išlaikytas... Lovos dviaukštės, šilta...
Vartotojas (-a): Laima-L@
Sukurta: 2012-12-14 21:41:26
Smagiai Jūs čia apie tą „einamą“ temą... :)
Vartotojas (-a): atkaklioji
Sukurta: 2012-12-14 13:28:08
Tai kurioj vietoj tas šimtines dalinsit, pribūsiu...
Vartotojas (-a): juodvarnis
Sukurta: 2012-12-14 13:11:44
Psakaičiavau kad jau kreditas paimtas. Gal prišokt?
Vartotojas (-a): Laimužė
Sukurta: 2012-12-14 12:05:29
sutikite atsipalaidavusi:) nes kaip sako dideiji mokytojai: "nuodėmė yra įtampa" ir kaip sako dar vienoj gerai žinomoj dainoj:"viskas bus kaip būt privalo" . O be to juk siela yra amžina, jūs esate ta siela - o šis mūsų gyvenimas yra laikinas. Tai kiek Dievulis mums duos kiekviena šioj Žemėje savo žaidimą pažaisti, tiek jau duos... atsipalaiduokit.