GINIMOSI NUO KARŠČIO METODIKA

Santrauka:
tai atsitiko tada, kai Lietuvą užklupo kaitra...
Dabar, kai mūsų tėvynė baigia pablūsti ne tik nuo politinių skandalų, bet ir nuo karščių, kai poilsiavietėse prie jūros net šunų būdos išnuomuotos, o pliažuose net alaus buteliui vietos nebėra, kai ežerų pakrantėse ligi vandens reikia kąstis per krūvas šiukšlių bei žmonių, kai greitosios nebespėja vežti persideginusių, paspringusių šašlykais, persirijusių, bandžiusių skęsti ir t.t., grupelė mokslininkų, užsidarę N bažnyčios rūsyje, pamerkę kojas į  šalto vandens balą, sukūrė tokią gynimosi nuo karščių metodiką:
1. Nuo karščio gali ištirpti ir ištekėti per ausis smegenys.Yra liūdnos patirties, kad tai jau vyksta.Todėl siūloma galvas susiveržti šlapiais rankšluosčiais, kuriuos reikėtų nuolat drėkinti vandeniu bei įvairiais gaivinamaisiais gėrimais.Taip pat jau beveik įrodyta, kad į vidų supilamas alaus kiekis lygus išpilamam, todėl šaltas alus organizmą atšaldo tik kelioms minutėms.
2. Vaikščioti basomis griežtai draudžiama. Galima įklimpti į asfaltą arba  nusideginti kojų padus.
3. Kadangi didelis miškų gaisringumas,nesiūloma itin karštai mylėtis, kad nuo meilės kibirkščių neužsidegtų miškas.  Vietoj laužų rekomenduojama išmuštą mėsą padėti ant akmens – iškeps savo sultyse. Tuo pačiu būdu galima kepti žuvį, kiaušinienę ir t.t.
4. Ištroškus nepatartina gerti upių, ežerų vandens; jo ir taip nebedaug beliko.
5. Visą paros laiką ir visose viešose vietose vyrams turėtų būti leidžiama dėvėti tik glaudes, o moterims maudymosi kostiumėlius, tačiau vyrams valdininkams darbovietėse privaloma balta apykaklė ir kaklaraištis, o moterims – pėdkelnės ir aukštakulniai.
6. Visuose miestų skveruose bei parkuose turi būti leidžiama ilsėtis ant žolės ( jau seniai ES šalyse taip daroma) bei maudytis fontanuose ir kituose  išlikusiuose vandens telkiniuose. Poravimosi vandenyje ypatumai dėl senyvo mokslininkų amžiaus dar neištirti, tačiau manoma, kad tai – galimas variantas, ypač atkreipiant dėmesį į draudimus 3 punkte.
7. Plikiams siūloma dėvėti kepuraites ar perukus ne tik dėl to, kad neperkaistų smegenys, bet ir todėl, kad plikės atspindi saulę, kurios ir taip perdaug.
8. Visus keistus, neįtikėtinus gamtos, gyvenimo bei politikos reiškinius siūloma laikyti greit išnyksiančiais miražais.
9. Apkūnūs, stambūs  žmonės siūlomi įsidarbinti vaikščiojančiomis pavėsinėmis. Jų šešėlyje nuo saulės karščio galėtų pasislėpti ne vienas nugeibęs tautietis.
10. Ūkininkams siūloma užsiimti egzotinių kultūrų auginimu. Karščiams neatslūgstant pravartu būtų pasinaudoti senolių sukaupta karo metų patirtimi ir visiems sulįsti į žemines.
Padėję tašką,mokslininkai palaimingai atsiduso. Vienas pasakė, kad skaičius dešimt jam kažką primena, tik dėl kaitros nebeatsimena – ką, ir dievobaimingai persižegnojo.Kitas kyštelėjo galvą pro rūsio langelį. Jam ant nosies užtiško lašas. „Lyja!” – ekstazėje sukliko jis. Deja, tai buvo tik vienišo praeivio prakaitas...
klajūnė

2006-07-22 16:46:28

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2006-07-24 17:34:31

Yra sąmojo, yra humoro, deja, liūdnas tas juokas..., bet dėl to ne kūrinėlis kaltas, o gamtos disharmonija...