Jeigu rojus yra, tada gyvenimas — pragaras. Teisybė yra? Tada visi žodžiai — melas. Jeigu gėris visada nugali blogį, tada kažkas susimovė. Jeigu laikas gydo žaizdas, tada aš — žmogus miręs. Jeigu Dievas sukūrė žmogų — jis padarė klaidą. Teisybė, kad žemai kritęs aukštai kilsi? Tada suradau bedugnę. Jeigu lazda turi du galus, tada abu galai vienodi. Jeigu svajonės pildosi, tada aš nemoku svajoti. Saulės šviesa laikina, aš renkuosi lempą.
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): nenumeruojant
Sukurta: 2012-07-30 11:09:24
yra įdomių ir kabinančių vietų, bet aprašoma būsena tokia, kuri amžinai nesitęsia, tad ir darbo aktualumas laikinas
Vartotojas (-a): lietus
Sukurta: 2012-07-29 16:47:36
Ačiū. Atkaklioji, jums šypsena.
Vartotojas (-a): atkaklioji
Sukurta: 2012-07-27 12:27:47
Gyvenimas - tarp rojaus ir pragaro. Teisybės nėra,o žodžiai- aidas... Gėris nieko nenugali, nes jis gėris.
Laikas žaizdų negydo, tik praplauna. Dievas sukūrė žmogų - tai ne vienintelė Dievo klaida. Iš bedugnės nepakilsi, nes ji be dugno - nėra kur atsispirti. Lazdos galai visada skirtingi, o svajonės ne visos pildosi- svajok... Saulės šviesa laikina, mes dar laikinesni, lemputes reikia pirkti, jos dažnai perdega - aš renkuosi saulę - ji nieko nekainuoja!..
Vartotojas (-a): Jazminas
Sukurta: 2012-07-27 09:22:26
Linkiu giedresnių dienų :)
Anonimas
Sukurta: 2012-07-27 09:09:35
Šaunūs pastebėjimai
Vartotojas (-a): Nijolena
Sukurta: 2012-07-27 08:42:47
Per visus nihilizmus perplaukus vis tiek norisi šviesos. Esama žaismės, bet ji sunki. Gal toks gyvenimas?