Pasbučiavimas

Santrauka:
Nemoka letuviai pasbučiuot...
Kai vienintela atžala - sūnus baige VDU ir išvažiava taliau studijuot Prancijan, man buva labai markatna, gi ir vyras buva seniai jau mirįs, tai likau viena.
Ale, negalvokit, kad VDU tai Vidutinis Darba Užmakestis. Tai Vytauta Didžiaja Universitetas..Kai kokia babela paklausia- ku tava Linas baigįs ir aš pasakau, kad VDU, tai anas myslija, kad mana sūnus Letuvoj nustate vidutinį darba užmakestį ir išvažiava frankamanam nustatinėt, tai dabar sutrumpintai jau nebesakau.
Taigi, kaip minėjau, sūnui išvažiavus kelius metus vaikščiajau markatna kaip žemį pardavus, labiausiai pa sūnaus veselijas su prancūzaičia. Bet paskui pamyslijau - ar aš iš kelma spirta! Ir susradau takį seneliokų taip pat pensinykų kaip ir aš. Iš pažiūras anas buva visai nešpėtnas, - runkų nagai čysti ne pageltį na kūrijima. E ir pats buva taks galantiškas, - visadu atajįs un mani pabučiuodava runkų, kai kadu atnešdava kakį pigų kvetkelį. Ale knaipen tai nė rozų nebuva pakvietįs, gal ja, kaip ir mana, pensija maža, e gal buva suvalkietis - nespėjau sužinot, mat mūsų sėbra nutrūka dėl ta nevykusia pasbučiavima .E buva taip,-  sėdim pavakary par mani ažu stala, gurkšnojam kavutį ir susgalvojam pasbučiuot. Besbučiujunt susikeite mūsų duntų pratezai. Mana kavalierius labai supyka, saka: nežinojau, kad esi tokia  nukvakus, be duntų...Mete man iš gerklas išėmįs mana duntų pratezų, stvėre ploščių ir nurūka laiptais žemyn, tik spėjau inkišt kešenen ja duntų pratezų. Ir pa šiai dienai nesupruntu dėl ka anas taip supyka, gi par mani visa kita sava - nėra jakių silikonų, ale nespėjau pasakyte...
Letuviai nemoka bučiuotis. Anys bučiuojas išsižiojį, ležiuvius vienas kitam sukišį gerklesna...Tai kaip nesusmaišys pratezai ar nesusgausi kakias zarazas - infekcijas bemakaluodami ležuviais pa gerklas? Va , raiktų pasmokyt bučiavima iš prancūzų - anys iš meilas ar iš giminystes venodai bučiuojas: apskabina, prikiša žunda pre žunda, paskui kitų atsuka ir viskas. Dabar, patėmijau, ir letuviai taip kai kadu dara, bet gi aš - mes su senelioku tai bučiavames kaip raikiunt, e va kas išėja...
herbera

2012-03-19 04:55:59

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2012-03-19 22:38:51

prajuokinot ir pakėlėt nuotaiką...ačiū.Šauniai...

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2012-03-19 22:02:21

Linksmai čia... :) Gerai, kad rašot su šypsenėle. Besišypsantys žmonės nesensta.

Vartotojas (-a): kunigaikštis

Sukurta: 2012-03-19 11:17:25

Nu, čia geras!

Anonimas

Sukurta: 2012-03-19 11:15:58

:D

Vartotojas (-a): Juozapava

Sukurta: 2012-03-19 11:03:04

:-) Gerai, kad markatnumui nepasduodat :-)

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2012-03-19 11:00:58

:)) ...šmaikščiai ...ir pro ašaras pasijuokt galima...

Anonimas

Sukurta: 2012-03-19 07:14:51

Je, meta meile nie pri kou, da saldeni, spalvuotesni ana būtum, ale čysta bieda tej proteza...